کد خبر : 1393649 | 18 بهمن 1395 ساعت 17:50 | 51.5K بازدید | 4 دیدگاه

3 گل از فرهاد و یک گل از فرزاد؛

مجیدی ها قاتل حرفه ای السد (عکس)

فرهاد مجیدی با 3 گل زده و فرزاد هم با یک گل به همراه یکدیگر 4 گل را به حریف فردای استقلال زده اند. این دو بازیکن فردا از روی سکوها بازی را تماشا خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم استقلال تهران در اولین بازی آسیایی خود در سال جاری میلادی رو در روی السد قطر خواهد رفت. السد امروز با ژاوی قدرتمند تر از همیشه است اما بازی های بین استقلال و این تیم قطری همیشه جذاب بوده. نکته برتری استقلال به حریف شکست ناپذیری آبی ها مقابل این تیم است که از 7 بازی گذشته آنها استقلال 3 بازی را برنده بوده و 4 بار مصاف این دو به تساوی کشیده است.


دو بازی آخر دو تیم با تساوی یک بر یک و 2 بر 2 به پایان رسید که هر 3 گل استقلال را فرهاد مجیدی وارد دورازه السد کرد اما پیروزی در آخرین بازی دو تیم می توانست استقلال را راهی مرحله بعد کند. استقلال در بازی آخر در نیمه اول با دو گل فرهاد مجیدی از حریف پیش افتاد اما قطری ها در نیمه دوم بازی را به تساوی کشیدند تا 2 امتیاز ارزشمند از دست برود و در نهایت استقلال شانس حضور در پلی آف را از دست بدهد.


السد در همان دوره قهرمان جام باشگاه های آسیا شد اما در همان دور هم موفق به پیروزی مقابل استقلال نشد و آبی های پایتخت دو بار شانس پیروزی مقابل این تیم را داشتند. چهارمین بازی دو تیم هم یکی از جذاب ترین مصاف های دو تیم بود که استقلال 2 بر یک حریف را شکست داد که در آن بازی فرزاد مجیدی به همراه علیرضا نیکبخت واحدی گلزنان استقلال بودند.


استقلال تا به حال 10 بار دروازه السد را باز کرده است که 4 گل را برادران مجیدی به ثمر رساندند که فردا دیگر هیچ یک در زمین حضور ندارند و از روی سکوها بازی را کنار تماشاگران دنبال خواهند کرد.

 

 

1178611

 

1178612

 

1178613

دیدگاه‌ها