کد خبر : 1393707 | 18 بهمن 1395 ساعت 21:05 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

علیزاده و تشکری دو جلسه محروم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال «عبدالرضا علیزاده» و «آرمین تشکری» را به دلیل رفتار غیر ورزشی در دیدار با سازمان عمران شهرداری ساری به دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات لیگ برتر محکوم کرد.

علیزاده و تشکری دو جلسه محروم شدند

به گزارش "ورزش سه"، روابط عمومی فدارسیون والیبال، هفته یازدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه 13 بهمن ماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، اراک، ساری، گنبد و ورامین پیگیری شد.


تیم سازمان عمران شهرداری ساری در چارچوب این هفته میزبان شهرداری ارومیه بود که مسابقه دو تیم در دو ست اول و دوم یک بر یک پیگیری شد اما ست سوم به دلیل مسایل حاشیه ای شروع نشد و دیدار ناتمام ماند.


بر اساس گزارش ناظر در پایان ست دوم بازی، بین برخی تماشاگران این دیدار درگیری رخ داده است و دو تن از بازیکنان شهرداری ارومیه (علیزاده و تشکری) برای دفاع از تماشاگران به طرف جایگاه تماشاگران رفته و به منظور جدا کردن در این موضوع دخالت کردند.


کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه) در نشست خود پرونده این دیدار را بررسی کرد و درباره این دو بازیکن رای خود را به شرح زیر صادر کرد:
نظر به اینکه مطابق گزارش ناظر مسابقه بین تیم های سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری ارومیه، در خصوص رفتار دور از انتظار عبدالرضا علیزاده و آرمین تشکری که با ترک زمین مسابقه و ورود به جایگاه تماشاگران نظم مسابقه را تحت تاثیر قرار داده اند و عمل ایشان از مصادیق رفتار غیر ورزشی و خارج از نزاکت تشخیص گردید، بنابراین با استناد به ماده 10 آئین نامه انضباطی به ویژه بندهای 38 و 2-39 هر یک از این بازیکنان به دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات محکوم گردیدند.


همچنین سرمربی تیم شهرداری ارومیه به لحاظ کنترل نکردن بازیکنان تیم خود به تذکر کتبی با درج در پرونده و دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم گردید.»

دیدگاه‌ها