کد خبر : 1393719 | 18 بهمن 1395 ساعت 22:05 | 185.1K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی هیچ اعتراضی به حکم فیفا نکرد؛

پاسخ فیفا به استعلام ورزش سه (عکس)

بخش رسانه‌ای فیفا در پاسخ به استعلام سایت "ورزش سه" اعلام کرد که باشگاه تراکتورسازی اعتراضی به ممنوعیتشان در نقل و انتقالات به دلیل شکایت مهاجم تونسی نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته اخیر بحث ممنوعیت باشگاه تراکتورسازی از فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی سال آینده جدی‌ترین موضوع فوتبال ایران بوده و مبهم بودن آن به دلیل عدم جوابیه مشخص فدراسیون فوتبال پرونده آن را باز گذاشت که سایت "ورزش سه" از بخش رسانه‌ای فیفا خواست پیرامون این موضوع توضیحاتی را ارائه کند.


باشگاه تراکتورسازی به دلیل شکایت حمزه یونس برای دریافت مطالباتش از فعالیت در دو دوره نقل و انتقالاتی محروم شده که بخش رسانه‌ای فیفا اکنون جوابیه "ورزش سه" را پیرامون این مسئله اعلام کرده که مشروح آن به صورت زیر است:


باید تایید کنیم که شورای حل اختلاف پرونده حمزه یونس، بازیکن تونسی تراکتورسازی را بررسی کرده و نتیجه آن را به فدراسیون فوتبال ایران و همچنین باشگاه مربوطه در تاریخ 25 و 26 اوکتبر (چهارم و پنجم آبان ماه) ابلاغ کردیم.


تصمیم اخذ شده شامل ممنوعیت از خرید هر بازیکن جدید داخلی و خارجی در دو دوره متوالی بعدی است که این تصمیم توسط این شورا به فدراسیون فوتبال ایران نیز ابلاغ شد.


همچنین با توجه به این موضوع که هیچ‌گونه درخواست تجدید نظری ارائه نشد، تصمیم نهایی و انجام آن الزامی می‌باشد. خواهشمند است این موضوع که ما قادر به اظهار نظر بیشتر و حدس و گمان در مورد اتفاقات احتمالی نیستیم را درک کرده و بپذیرید.


در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سخنگوی فیفا مراجعه کنید.


با احترام
بخش رسانه‌ای فیفا

 

 

دیدگاه‌ها