کد خبر : 1394019 | 19 بهمن 1395 ساعت 23:31 | 169.4K بازدید | 0 دیدگاه

از حضور دوربین‌ها در نشست خبری فردا جلوگیری می‌شود

بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه صداوسیما

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد باتوجه به عدم همکاری صداوسیما با وجود قرارهای قبلی از حضور دوربین‌های تلویزیونی در کنفرانس خبری روز چهارشنبه جلوگیری خواهد کرد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه صداوسیما

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است:

 

«باشگاه پرسپولیس تعامل با بخش‌های مختلف فعال در عرصه فوتبال را در دستور کار دارد. در این بین، تأمین منابع مالی مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های حرفه‌ای باشگاه، ضرورتی اجتناب ناپذیر است آن هم در شرایطی که بعضی از راهکارهای اساسی شناخته شده از جمله حقوق متعلق به فوتبال دریافت حق پخش تلویزیونی واقعی در خور شأن باشگاه‌های پرطرفداری چون پرسپولیس نیست و در عین حال باید پاسخگوی انتظارات به جای هواداران نیز باشیم.

 

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس پس از بررسی‌های بسیار با ارائه سامانه تلفن همراه مدلی کارآمد را ارائه کرد که اکنون با گسترش آن دیگر باشگاه‌ها را نیز پوشش می‌دهد این  مدل بر پایه مشارکت هواداران استوار است. معرفی سامانه‌های دیگر در جریان بازی‌های فوتبال باشگاه‌هایی که از این سامانه بهره می‌برند حرکتی در جهت تخریب باشگاه‌ها خواهد بود، چراکه باعث گمراهی هواداران فوتبال در تشخیص سامانه‌ای خواهد شد که مشارکت در آن باعث درآمد برای تیم محبوب‌شان می‌شود.

 

در راستای همین موارد قرار بود در جریان بازی امشب تیم فوتبال استقلال برابر السد قطر این سامانه در تلویزیون تبلیغ شود، اما شاهد امری غیر از این بودیم، بر همین اساس در شرایطی که قرار بود در جریان کنفرانس خبری فردا سرمربی و بازیکنان پرسپولیس دوربین‌های تلویزیونی نیز حضور داشته باشند، از این امر جلوگیری خواهد شد. ضمن آنکه همچنان بر ایجاد تعامل دو طرفه تأکید داریم».

 

دیدگاه‌ها