کد خبر : 1394032 | 20 بهمن 1395 ساعت 00:25 | 127.2K بازدید | 5 دیدگاه

آبی اناری ها 9 نفره فینالیست شدند

بارسا 1-1 اتلتیکو؛ صعود پُرتلفات

بارسلونا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل اتلتیکو به تساوی 1-1 رسید و با برتری 3-2 در مجموع دو دیدار، راهی دیدار نهایی شد.

بارسا 1-1 اتلتیکو؛ صعود پُرتلفات

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار پربرخورد که 3 اخراجی داشت و اتلتیکو یک ضربه پنالتی را هم از دست داد، دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند و این نتیجه، بارسلونا را فینالیست کرد.

 

اتلتیکو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت. برتری این تیم به یکی، دو موقعیت خوب هم منجر شد؛ اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

هر بار که بازیکنان بارسا صاحب توپ می شدند، بازیکنان اتلتیکو با پرس از جلوی زمین، مانع از بازیسازی آنها می شدند و همین باعث شده بود تا تیم میزبان تا آخرین دقایق نیمه اول نتواند موقعیت ویژه ای روی دروازه شاگردان سیمئونه ایجاد کند.

 

 

1178977

 

1178975

 

 

اما سرانجام در دقیقه 43، روی حرکت فوق العاده لیونل مسی، این بارسا بود که به گل رسید. ستاره آرژانتینی که در میانه زمین حریف صاحب توپ شده بود، بعد از عبور از چند بازیکن حریف، با یک شوت عالی، مویا را مجبور به واکنش کرد. توپ برگشتی مقابل لوئیس سوارز قرار گرفت و او هم به راحتی دروازه را باز کرد.

 

تلاش اتلتیکو برای زدن گل تساوی در همان نیمه اول بی نتیجه بود و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل دوم هم برسد اما یک خطای بی مورد از سرخی روبرتو در دقیقه 57، تیم میزبان را 10 نفره کرد. سرخی روبرتو که یک کارت زرد دارد، با خطا روی فیلیپه لوئیز کارت زرد دوم را گرفت تا کار برای آبی اناری ها سخت شود.

 

 

1178981

 

 

اتلتیکو از این برتری نفری استفاده کرد و بازی را در دست گرفت اما در شرایطی این تیم تلاش می کرد به گل تساوی برسد، این تیم هم 10 نفره شد. در دقیقه 69 بود که حرکت خطرناک یانیک فریرا کاراسکو، باعث شد تا داور دومین کارت زرد را به این بازیکن نشان بدهد و این مهاجم بلژیکی هم زمین بازی را ترک کند.

 

این اتفاق تاثیر چندانی روی بازی نداشت و این بازیکنان اتلتیکو بودند که هرچه به پایان بازی نزدیک تر می شدند، حملات خطرناک تری روی دروازه بارسا ترتیب می دادند. این حملات سرانجام در دقیقه 80 به نتیجه رسید و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد.

 

خطای پیکه روی کوین گامیرو، یک ضربه پنالتی نصیب اتلتیکو کرد. خود گامیرو پشت ضربه ایستاد اما با ضربه ای بد، توپ را به آسمان زد.

 

 

1178980

 

1178982

 

 

در حالی که به نظر می رسید کار برای اتلتیکو تمام شده، این تیم در دقیقه 83 به گل رسید. روی حرکت خوب گریزمان و پاس در عرض او، گامیرو این بار اشتباه نکرد و دروازه خالی را با یک بغل پای ساده، باز کرد.

 

اتلتیکو که برای کشاندن بازی به وقت های اضافه تنها به یک گل دیگر نیاز داشت، بر شدت حملاتش افزود اما بارسایی ها هر طور بود دروازه شان را بسته نگه داشتند.

 

در وقت های تلف شده، داور برخورد لوئیس سوارز با سائول را هم مستحق کارت تشخیص داد و با دادن کارت زرد دوم، او را از زمین اخراج کرد تا بارسا برای فینال این ستاره اروگوئه ای را هم در اختیار نداشته باشد.

 

تلاش اتلتیکو در ثانیه های پایانی هم بی نتیجه بود و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و بارسا فینالیست شد.

دیدگاه‌ها