کد خبر : 1394240 | 20 بهمن 1395 ساعت 20:33 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه و کری خوانی به اوج رسید؛

دیدار والیبالی ها به تبریز

دیدار حساس و نفس گیر بانک سرمایه و شهرداری تبریز در ست پنجم به نفع شاگردان کارخانه شد اما بازی برگشت در تبریز بسیار سرنوشت ساز خواهد بود.

دیدار والیبالی ها به تبریز

به گزارش "ورزش سه"، لیگ والیبال در مرحله پلی آف آغاز شد تا یک بار دیگر هیجان، حواشی و تنش ها به اوج برسد. دیدار بانک سرمایه وشهرداری تبریز تمام هیجانات یک بازی والیبال را داشت و در نهایت بانک سرمایه ٣ بر ٢ توانست برنده بازی باشد اما مدافع عنوان قهرمانی و اولین شانس فتح این لیگ تا مرز شکست مقابل تبریزی ها پیش رفت اما این بار توانستند از بازی باخته برد بسازند.


اعتراض به داوری و مشکلات ویدئوچک این بار هم مساله ساز شد تا جایی که تیم تبریزی برای دقایقی بازی را متوقف کرد. از یک طرف بانک سرمایه در آستانه شکست بود و از طرفی دیگر تبریزی ها اعتراضات شدیدی به داوری داشتند تا جایی که ناظر بازی مجبور به دخالت مستقیم در بازی شد.


تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا یکی از جذاب ترین و البته پرتنش ترین بازی های لیگ جاری رقم بخورد. مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در پایان بازی حاضر به شرکت در کنفرانس خبری نشد اما امیر حسینی کاپیتان شهرداری تبریز با اعتراضات شدیدی به نحوه قضاوت این بازی گفت: واقعا نمی دانم که باید چه کاری انجام داد که پیروز میدان باشیم. نباید سر تیم مظلوم را ببرند چرا که با این وضعیت والیبال کشورمان به جایی نمی رسد.

دیدگاه‌ها