کد خبر : 1394558 | 22 بهمن 1395 ساعت 07:21 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی: بازیکنانم به هماهنگی رسیده‌اند

قابلیت قهرمانی در نیم‌فصل اول را داشتیم

سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد پس از پیروزی برابر تیم ذوب‌آهن گفت: بازیکنانم به هماهنگی رسیده‌اند و بازی بسیار خوبی را در اولین دیدار دور برگشت انجام دادند.

قابلیت قهرمانی در نیم‌فصل اول را داشتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مریم هاشمی اظهار داشت: بازی دو تیم دانشگاه آزاد و ذوب‌آهن بسیار جذاب و دیدنی بود. هر دو تیم بازی بسیار خوبی را انجام دادند. از بازیکنانم راضی هستم چون عالی کار کردند.

 

وی ادامه داد: تیم دانشگاه قابلیت قهرمانی در نیم‌فصل اول را هم داشت اما متاسفانه برخی مسائل باعث شد تا تیم به آن هماهنگی لازم دست پیدا نکند. تیم دیر بسته شده بود و کمی هم تحت فشار بودیم اما در فاصله بین دیدارهای دور رفت و برگشت تیم هماهنگ‌تر شد.

 

سرمربی تیم دانشگاه آزاد افزود: 10 روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان تیم هم به خوبی از پس بازی سخت برابر ذوب‌آهن برآمدند.در واقع شاگردانم خواستند و برای رسیدن به این پیروزی تلاش کردند.

 

هاشمی به نبود بازیکن کلیدی این تیم، زینب گیوه اشاره داشت و در این باره یادآورشد: نبود بازیکن ملی‌پوشی مثل زینب گیوه برای ما سخت است. بازیکن خوبی را از دست دادیم اما دیگر بازیکنان تیم با هماهنگی که داشتند توانستند به خوبی جای خالی گیوه را پوشش بدهند.

 

وی تاکید کرد: در بازی برابر ذو‌ب‌آهن روز، روز ما بود. برای بازی برابر سرمایه نیز همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم. امیدوار هستیم که برابر سرمایه نیز به پیروزی دست پیدا کنیم.

 

دیدگاه‌ها