کد خبر : 1394566 | 22 بهمن 1395 ساعت 09:30 | 319.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اسپورت از استقبال از ستاره بارسا در تهران

غافلگیری و کلافگی؛ سوغات ژاوی از ایران

سایت نشریه کاتالانی اسپورت در گزارشی، به استقبال از ژاوی هرناندس در تهران پرداخت و آن را "دیوانه کننده" توصیف کرد.

غافلگیری و کلافگی؛ سوغات ژاوی از ایران

به گزارش "ورزش سه"، حضور ژاوی در تهران به همراه السد با استقبال هواداران فوتبال ایران همراه شد و این مسئله حتی در رسانه های اسپانیایی هم بازتاب داشت. در گزارش نشریه اسپورت آمده است:


"ژاوی هرناندس هنوز هرجا که می رود، شور و شوق زیادی ایجاد می کند. کاپیتان السد قطر که این هفته برای بازی مقابل استقلال تهران در مرحله مقدماتی جام باشگاه های آسیا به ایران سفر کرده بود، به معنای واقعی کلمه کلافگی را تجربه کرد. 


در این دیدار که در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی برگزار شد، دو تیم در طول 120 دقیقه به تساوی 0-0 رسیدند و در نهایت بازی در ضربات پنالتی 4-3 به سود قهرمان ایران به پایان رسید. 


ژاوی به خاطر حذف تیمش، تهران را با ناراحتی ترک کرد اما از شور و هیجانی که از سوی هواداران ایرانی دریافت کرد، غافلگیر شد.

 

 

1179440

 

 

وقتی که هواپیمای السد یکشنبه شب در فرودگاه تهران به زمین نشست، ژاوی خیلی زود متوجه شد که حضورش چه هیجانی را ایجاد کرده است؛ تا جایی که او مجبور شد با اتومبیل پلیس خود را به اتوبوس السد برساند.


یکی از چیزهای جالب، نوشته یک هوادار بود که به اسپانیایی روی یک بنری که آرم باشگاه بارسلونا را هم داشت، نوشته بود:" سلام ژاوی، به ایران خوش آمدی. ما تو را خیلی دوست داریم. از اینکه اینجا هستی خیلی خوشحالیم. لطفا این بار برای تماشای مناطق دیدنی به ایران بازگرد. "


روز بعد هم که او برای رفتن به زمین تمرین، هتل را ترک کرد، هواداران زیادی برای گرفتن عکس و امضا منتظر او بودند و حتی برای رسیدن به هدف شان، خودشان را هم به خطر می انداختند. در نهایت او به کمک اسکورت توانست خود را به اتوبوس تیم برساند. 


در نهایت اگرچه ژاوی کمی از این همه توجه کلافه شد اما مشکلی برایش پیش نیامد؛ هرچند به خاطر حذف تیمش کاملا دلسرد شد."

دیدگاه‌ها