کد خبر : 1394619 | 22 بهمن 1395 ساعت 14:20 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه اختصاصی با مارکا

گلایه شدید دی ماریا از هواداران رئال مادرید

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی سابق رئال که هم اکنون برای پاری سن ژرمن بازی می کند، از سوت های اعتراضی هواداران رئال علیه رونالدو دلگیر است.

گلایه شدید دی ماریا از هواداران رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، علیه رونالدو در یکی، دو بازی خانگی اخیر رئال، جو نامساعدی به راه افتاده است. شنیدن سوت های اعتراضی برخی هواداران رئال علیه رونالدو خیلی ها را شگفت زده کرده است. فوق ستاره ای که رکورددار گلزنی تاریخ رئال است و همین یک ماه پیش توپ طلا و عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را تصاحب کرد.

 

 

1179463

 

 

دی ماریا در همین رابطه به مارکا گفت: «این اعتراضات دیگر زیاده از حد است. رونالدو برای رئال همه کار کرده است. او کمک کرد تا رئال فاتح دو لیگ قهرمانان شود و برخی هواداران چقدر زود زحمات او را فراموش کرده اند. آنها همیشه توقعاتی بیش از اندازه دارند و بیشتر و بیشتر می خواهند.

شاید رونالدو در حال حاضر در بهترین فرمش نباشد؛ ولی برای مسی هم، چنین اتفاقی افتاده است. مسی هم زمانی در گلزنی افت کرده بود اما علیه او سوت های اعتراضی سر ندادند. رونالدو به یک جرقه نیاز دارد تا همان بازیکن سابق شود. واقعا اعتراضات به او را درک نمی کنم.

در رئال علیه من هم بارها سوت زدند اما من ذهنیتی قوی داشتم و سوت ها روی من تاثیر منفی نگذاشتند؛ به طوریکه وقتی از رئال جدا می شدم، هیچکس خوشحال نشد. بنزما هم که علیه او اعتراض می کنند، ذهنیتی قوی دارد؛ اما متاسفانه این مساله روی دانیلو تاثیر منفی گذاشته است. به او توصیه می کنم که به سوت ها توجه نکند و بازی خودش را انجام دهد.»

 

 

1179464

 

 

دی ماریا در مورد دوستان خود در رئال گفت: «می دانم که دل بعضی ها در رئال برای من تنگ شده و بعضی ها هم نه (می خندد).

با رونالدو همواره در ارتباط هستم ولی با مارسلو و راموس، رفاقتی صمیمانه تر دارم. تعطیلات سال نو را به همراه مارسلو جشن گرفتیم. از رئال خاطرات خوب فراوانی دارم. به خصوص لادسیما و نیز فتح اولین کوپا دل ری که پاس تک گل بازی را به رونالدو دادم. رئال به من فرصت حضور در میان بزرگان را داد و تا عمر دارم مدیون این باشگاه هستم.

خیلی دوست دارم با پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم و فکر می کنم توانایی حذف بارسا را در یک هشتم نهایی داریم. رویای من بازی با رئال در فینال است.»

دیدگاه‌ها