کد خبر : 1394654 | 22 بهمن 1395 ساعت 15:53 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی بدون سه مهره کلیدی مقابل صبا

سایپا در بازی مهم برابر صبای قم سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت.

فرکی بدون سه مهره کلیدی مقابل صبا

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی و شاگردانش نیم‌فصل دوم را در ادامه نتایج ضعیف دور رفت با شکست مقابل پرسپولیس آغاز کردند اما پس از آن نمایش نارنجی پوشان متفاوت شد و برابر سیاه جامگان، پدیده و فولاد خوزستان به برتری رسیدند تا با صعود سه پله‌ای به رده یازدهم بروند.


سایپا دیروز هم نزدیک بود در تبریز چهارمین پیروزی پیاپی خود را کسب کند و حتی از روی نقطه پنالتی یک گل به گسترش فولاد زد اما در نهایت دو گل خورد و بازنده شد تا 23 امتیازی بماند.


علاوه بر باخت مقابل گسترش فولاد، فرکی تلفات زیادی در این مسابقه داد تا بازی دشوار هفته آینده برابر صبا سخت‌تر شود.


سیامک کوروشی در دقیقه 90 این بازی اخراج شد و از بین اخطاری های این تیم نیز محمدرضا خلعتبری و حامد شیری سه کارته شدند تا دیدار هفته بیست و دوم مقابل صبا را از دست بدهند.


خلعتبری که در نیم‌فصل به سایپا پیوسته است، در هفته‌های شانزدهم و هجدهم برابر پرسپولیس و سیاه جامگان کارت زرد گرفته بود که دیروز هم با اخطار جریمه شد؛ شیری نیز از هفته‌های سوم و شانزدهم مقابل سیاه جامگان و پرسپولیس اخطار داشت و سومین کارت زرد را دیروز مقابل گسترش فولاد دریافت کرد.


صبا با دو پیروزی پیاپی مقابل ذوب‌آهن و سیاه جامگان حالا با سایپا فاصله 4 امتیازی دارد و می‌تواند از نبود سه بازیکن اصلی تیم فرکی استفاده کند و هفته آینده را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها