کد خبر : 1394700 | 22 بهمن 1395 ساعت 18:07 | 89K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا مقابل گسترش با بدشانسی بزرگ فوتبال همراه بود

لطفی: به پورعلی‌گنجی برابر استقلال ظلم شد

سعید لطفی بابت بی اعتنایی نسبت به عملکرد دوست سابق خود در نفت تهران در بازی برابر استقلال گله مند است و عنوان می‌کند که توجه به ژاوی باعث شد عملکرد فوق العاده او در این بازی نادیده گرفته شود.

لطفی: به پورعلی‌گنجی برابر استقلال ظلم شد

به گزارش "ورزش سه"، دفاع راست سایپا که با بهبود مصدومیتش شرایط حضور در ترکیب این تیم را به دست آورده، امیدوار است سایپا موفق شود روند موفقیت آمیز هفته های گذشته را طی کند و شکست مقابل گسترش فولاد را بدشانسی بزرگ فوتبالی برای نارنجی پوشان عنوان می‌کند. او در گفتگو با ورزش سه در خصوص وضعیتش بعد از مصدومیت گفت: در سه هفته اول نیم فصل دوم، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نبودم و شرایط بازی نداشتم. با این حال اکنون با بهبود مصدومیت در خدمت تیم هستم و شرایط مناسب بدنی و بازی را به دست آورده ام.


لطفی در خصوص غیبتش در دیدار برابر گسترش فولاد گفت: این نظر کادرفنی است که بازیکنان مدنظر خود را در ترکیب قرار دهد و من نیز این بازی را با صلاحدید کادرفنی بیرون بودم و مشکلی از این بابت ندارم و با ادامه تمرینات تلاش خواهم کرد به ترکیب اصلی برسم.


لطفی که در نقل و انتقالات نیم فصل فولاد را به عنوان مشتری خود می‌دید و توافقاتی نیز برای سرخپوش شدنش صورت گرفته بود در این خصوص گفت: در نیم فصل چند پیشنهاد داشتم و با توجه به قراردادم با سایپا و تعهدم به این باشگاه همه چیز را به مسئولان آن سپردم. یک سری صحبت‌ها شد و توافقاتی نیز صورت گرفته بود با این حال در نهایت مقرر شد به کارم در سایپا ادامه دهم.


وی در خصوص شکست تیمش برابر گسترش فولاد 10 نفره نیز گفت: در نیم فصل دوم با تدابیر باشگاه و آقای فرکی نفرات خوبی جذب کردیم و روند تیمی ما نسبت به نیم فصل اول بهتر بود، هر چند در نیم فصل اول هم شایسته آن جایگاه نبودیم و تنها با بدشانسی به پیروزی نمی‌رسیدیم. با این حال 4-5 تغییری که در جذب بازیکن داشتیم باعث شد تا نتایج خوبی و امتیازات مناسبی کسب کنیم. 3 برد پیاپی و 10 امتیاز از 6 بازی فوق العاده بود. در خصوص بازی روز گذشته تنها می‌توانم بگویم که ما بدشانس بودیم و باخت مقابل گسترش فولاد یک غافلگیری فوتبالی بود و متاسفانه شرایط با بدشانسی به ضرر ما شد.


سعید لطفی که دوستی دیرینه‌ای با مرتضی پورعلی گنجی از زمان حضور در تیم‌های ملی و نفت تهران دارد، در خصوص عملکرد این بازیکن در جدال السد قطر و استقلال گفت: برای استقلال خوشحالم که توانست به عنوان نماینده ایران جواز صعود را کسب کند اما ناراحتی من از بی‌توجهی به مرتضی پورعلی‌گنجی است. آقای سیانکی محو بازی ژاوی شده بود و از دیگر بازیکنان غافل شده بود و انگار تنها این بازیکن در زمین حضور داشت. مرتضی مطمئنا افتخار فوتبال ماست به عنوان یکی از لژیونرهای ما در کنار بازیکن بزرگی مثل ژاوی بازی کرد. اینقدر که در بازی از ژاوی صحبت کرد از بازیکن هموطن ما در تیم رقیب صحبتی نکرد و از این حیث به او ظلم شد. مسلما مرتضی طلای ناب فوتبال ماست که از گزینه‌های اصلی حضور در جام جهانی در ترکیب تیم ملی است و بعد از آن مطمئنا در تیم های بزرگ اروپا بازی می کند.

دیدگاه‌ها