کد خبر : 1394702 | 22 بهمن 1395 ساعت 18:13 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ به یک ابهام؛

زبان مشترک رحمتی، پادو و رابسون چیست؟

چگونگی شکل گیری ارتباط میان برزیلی های خط دفاعی و دروازه بان استقلال یکی از علامت سوالهای این تیم به شمار می رود.

زبان مشترک رحمتی، پادو و رابسون چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، زوج برزیلی استقلال در خط دفاع دفاعی برابر السد عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست تیم قدرتمند السد را در خط حمله مهار کند. پادوانی و رابسون که در دیدار با ماشین سازی نیز در کنار یکدیگر به میدان رفته بودند، در این دیدار بهترین عملکرد خود در لیگ شانزدهم را به نمایش گذاشتند تا حضور خود در ترکیب ثابت استقلال در دیدار برابر پرسپولیس را قطعی کنند.


با این وجود یکی از نکات بسیار مهم درباره عملکرد این زوج موفق، ارتباط کلامی آنها با مهدی رحمتی دروازه بان استقلال است که درباره آن همواره علامت سوال های زیادی وجود دارد. پادوانی برزیلی با حضور در فوتبال ایران در سالیان گذشته و همچنین با استخدام یک معلم زبان، به خوبی زبان فارسی را فرا گرفته و برای برقراری ارتباط با رابسون و رحمتی مشکلی ندارد اما رابسون چنین وضعیتی ندارد.


مدافع موفق استقلال که اولین سال حضور خود در فوتبال ایران با ثبت کارنامه ای قابل قبول را پشت سر می گذارند، تنها به زبان پرتغالی صحبت می کند اما با گذشت بیش از 6 ماه از حضور در فوتبال ایران، اصطلاحات فوتبالی را به زبان فارسی فرا گرفته است. منصوریان در اولین روزهای حضور پادوانی در استقلال به این بازیکن ماموریت داد که کمک رابسون در این موضوع باشد. رابسون این روزها در برقراری ارتباط با رحمتی نسبت به ابتدای فصل پیشرفت چشمگیری داشته و همین موضوع راز پیشرفت چشمگیر او در هفته های گذشته در ترکیب استقلال به شمار می رود.

دیدگاه‌ها