کد خبر : 1394709 | 22 بهمن 1395 ساعت 18:48 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: زلاتان مرخصی خود را رد کرد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد در مورد دیدار عصر شنبه تیمش در برابر واتفورد صحبت کرد.​​​​​​​

مورینیو: زلاتان مرخصی خود را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ برای نزدیک شدن به جمع 4 تیم برتر باید از سد واتفورد در اولدترافورد گذر کنند.

 

دیدار برابر واتفورد: "می دانم که بازی بسیار دشواری در انتظار یونایتد خواهد بود زیرا آنها در دفاع بسیار قدرتمند هستند. البته تیم هایی وجود دارند که علیرغم ارائه بازی دفاعی، خیلی سازماندهی منظمی ندارند اما واتفورد از آن دسته تیم ها نیست. والتر ماتزاری سرمربی بسیار باکیفیتی است و تیم های او معمولا با سازماندهی مناسبی بازی می کنند. واتفورد همچنان از تبحر ویژه ای در ارائه ضدحملات برخوردار است و تیمی فیزیکی به شمار می آید پس قاعدتا با توجه به شکست در دیدار رفت ما می دانیم که دیداری دشوار در انتظار ما خواهد بود".

 

شایعات نقل و انتقالات تابستانی: "همانند همه تیم ها، تیم ما نیز نیاز به تقویت دارد اما بازیکنان فعلی ما نیز پتانسیل بالایی دارند و طبیعتا در تابستان سال آینده چند بازیکن به تیم ما ملحق شده و چند نفر نیز جدا می شوند. اما من معتقدم حجم تغییرات برای ما خیلی زیاد نخواهد بود".

 

 

1173560

 

 

شرایط زلاتان برای فصل بعد: "از نظر من زلاتان تازه با شرایط منطبق شده و خانواده او نیز مشکلی با این شرایط ندارند. من به او زمان مرخصی برای سفر به سوئد دادم اما او خودش استفاده نکرد و من هیچ دلیلی نمی بینم که زلاتان قصدی برای جدایی در تابستان سال آینده داشته باشد. او قصد دارد در آخرین سال دوران حرفه ای خود نیز در بالاترین سطح باشد".

 

بازگشت اریک بیلی به ترکیب: "همه تیم ها به مدافعان وسط آماده نیاز دارند اما ما با غیبت بیلی به خوبی کنار آمدیم. حالا فیل جونز در ترکیب غایب است و اریک بیلی بازگشته و ما خوشحالیم که عملکرد خوب در دیدار گذشته را مشاهده کردیم".

دیدگاه‌ها