کد خبر : 1394858 | 23 بهمن 1395 ساعت 14:35 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی، رفیعی و رحمتی می‌توانند ستاره دربی باشند؛

خاطره‌های تلخ و شیرین شاهرودی از دربی

رضا شاهرودی می گوید که تیم استقلال علیرغم پشت سر گذاشتن چند هفته خوب هنوز به نظم تیمی خوبی دست پیدا نکرده و پرسپولیس از همین ضعف می تواند به آنها ضربه بزند.

خاطره‌های تلخ و شیرین شاهرودی از دربی

 

رضا شاهرودی ستاره سابق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسولیس در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دربی 84 صحبت کرده است.


شاهرودی در مورد شرایط خوب دو تیم در آستانه دربی و پیش بینی اش از برنده احتمالی دیدار گفت: پیش از هر چیزی امیدوارم یک دیدار خوب را از هر دو تیم شاهد باشیم که هم بینندگان تلویزیونی و هم تماشاگران در داخل ورزشگاه از دیدن آن لذت ببرند.  از آنجایی که تیم پرسپولیس نیم فصل دوم را خیلی خوب شروع کرده و گلی هم دریافت نکرده، شرایط خیلی خوبی در تیم وجود دارد و امیدوارم در پایان فصل با قهرمانی به پایان برسد. بازیکنان پرسپولیس نشان داده اند که خیلی نزدیک به هم بازی می کنند و فضا به تیم حریف نمی دهند. برانکو هم چنین آنالیز خوبی از تیم حریف می کند و با شناخت نقاط ضعف حریف به خوبی از همان نقاط به تیم مقابل ضربه می زند. این ها امتیازات خوبی است که پرسپولیس در بازی فردا دارد و فکر می کنم اگر همان بازی که در مقابل تراکتور انجام داد را تکرار کند، با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان خواهد شد.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد روند موفقیت تیم استقلال و اینکه در بازی فردا هم می توانند این روند را ادامه دهند، خاطرنشان کرد: بعید می دانم تیم استقلال بتواند در بازی فردا به پیروزی برسد. آنها هنوز شکل تیمی خوبی پیدا نکرده اند و هنوز نظم تیمی در بازی آنها دیده نمی شود. پرسپولیس هم باید از همین موضوع برای ضربه زدن به آنها استفاده کند.


شاهرودی در مورد ستاره های احتمالی این دیدار ادامه داد: فکر می کنم در تیم پرسپولیس سروش رفیعی و مهدی طارمی می توانند خوب باشند و در سوی مقابل نیز با توجه به اینکه احتمالا حملات زیادی روی دروازه استقلال شکل خواهد گرفت، مهدی رحمتی می تواند خوب باشد.


مدافع چپ سابق پرسپولیس در مورد خاطره های تلخ و شیرین خود در دربی های که به میدان رفته عنوان کرد: برای هر بازیکنی که در دربی برنده می شود این بازی خاطره انگیز می شود و وقتی در دربی بازنده می شوی، یک هفته غم دست بردارت نیست. من در دورانی که بازی می کردم فقط یک بار در دربی بازنده شدم و آن هم بازی بود که علیرضا اکبرپور در دقایق پایانی به ما گل زد. البته علی انصاریان باید تکل می زد که این کار را نکرد و گل خوردیم. بعد از گل هم من یک سانتر از کنار و به صورت درون گرا به روی دروازه استقلال فرستادم که اسماعیل حلالی از یک قدمی توپ را به بیرون زد؛ این موضوع را برای اولین بار است که می گویم ولی اگر آن توپ در دقیقه 88 گل می شد، بازی را نمی باختیم.


شاهرودی در مورد خاطره های خوبش از دربی هم ادامه می دهد: بازی که 3 بر صفر بنده شدیم بهترین خاطره من از دربی است. در آن بازی بعد از اینکه پا به توپ حرکت کردم، توپ را به بزیک دادم و ادموند هم پاس را به من داد. بعد هم من یک بازیکن استقلال را دریبل کردم که فکر می کنم مهدی پاشازاده بود و دوباره توپ را به بزیک دادم و او هم گل اول بازی را زد. دو گل بعدی را هم مهدوی کیا و طاهرخانی زدند؛ در مجموع این دربی خاطره خیلی خوبی برای من بود و استقلال هم با تیم کاملش بازی می کرد.


پیشکسوت پرسپولیس در پایان از هواداران پرسپولیس خواست تا با رفتارهای خوب خود، این تیم را از داشتن سرمایه های خود در بازی های بعدی محروم نکنند.

 

دیدگاه‌ها