کد خبر : 1394920 | 23 بهمن 1395 ساعت 17:37 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری ایثار می کند!

قلعه نویی: بروید بدوید و برنده شوید

سرمربی تراکتورسازی با تمجید از بازیکنان تیمش برد عالی مقابل ذوب آهن را جشن گرفت .

قلعه نویی: بروید بدوید و برنده شوید

به گزارش "ورزش سه" امیرقلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی پس از پیروزی 4 بر 1 این تیم برابر ذوب آهن گفت: ابتدا باید ایام فاطمیه را تسلیت بگویم. یک تبریک هم به فوتبال ایران می گویم؛ فکر می کنم تراکتور یک پای بازی های قشنگ است به نتیجه کاری ندارم ولی امروز یکی از تاکتیکی ترین بازی های تاریخ لیگ را انجام دادیم. هفته قبل که باختیم گفتم؛ بازی سختی بود، در این شرایط هم از نظر امتیازی و هم از لحاظ روحی برای ما بیشتر از 3 امتیاز ارزش داشت و از این بابت خدا رو شکر می کنم. ذوب آهن یکی از تاکتیکی ترین تیم های ایران است؛ یک بحث قدرت تاکتیکی آن ها است و یک بحث هم دفاع از گل های زده بود ولی همینکه نظم و ساختار دفاعی خوبی داشتیم و توانستیم در دقایق آخر به گل برسیم نشان می دهد که تیم خوبی هستیم، البته در چند صحنه هم شانس آوردیم که گل نخوردیم.


وی ادامه می دهد: ذوب آهن تیم بزرگی است و بازی خوبی انجام داد؛ در چند مورد هم ما شانس آوردیم. در مجموع واقعا باید به بازیکنانم تبریک گفت که واقعا با غیرت بازی کردند؛ چه بازیکن با تجربه ی ما و چه بازیکن های جوان.


قلعه‌نویی در مورد نمایش یکدست امروز تراکتورسازی ادامه می‌دهد: بعد از بازی پرسپولیس ما بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کردیم. چند روز پیش به بازیکنانم گفتم هر که داشتن هر کدام از شماها را همه تیم ها آرزو دارند تا داشته باشند. بروید بدوید و برنده شوید. خدا بیامرزد "مدد نوعی" را که اهل همین آذربایجان است که می گفت "دویدی، بردی"؛ امروز راجع به این مطلب 200 کتاب می نویسند. امروز منیت ها و اسم بازیکنان در زمین نبود؛ آدم هایی بودند که پیراهن تراکتور را دوست داشتند و با جان و دل کار کردند. به خاطر همین هم ما روی مسائل روحی و روانی کار کردیم و خوشبختانه بدنی هم خوب هستیم ولی خوشحالی ما همینجا تمام شد و از فردا به فکر دیدار با سیاه جامگان هستیم.


قلعه نویی در مورد مصدوم های تیم نظیر ایران پوریان و گودرزی و اینکه چه زمانی به شرایط ایده آل می رسند، ادامه: به نظرم این دوبازیکنی که نام بردید از خوب های تیم ما هستند و زمان می برد تا به شرایط ایده آل برسند. ضمن اینکه شرایط زانوی اخباری هم خوب نیست و این بازیکن با ایثار در چارچوب دروازه قرار می گیرد و به تیم کمک می کند.


او در ادامه درباره بازیکنان تعویضی تراکتورسازی، افزود: فاخر بازیکن جوانی است و اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام داد و نیاز به زمان دارد و قطعا بازی به بازی بهتر خواهد شد. مهدی شریفی نیز بازیکن بزرگی است که دفاع حریف را تحت فشار گذاشت و در مجموع از آنها راضی هستم.


سرمربی تراکتورسازی در ادامه درباره استقبال کم هواداران، عنوان کرد: من نیز علت آن را نمی دانم اما قبلا گفتم آن زمان که تیم داشتیم، زمین نداشتیم. زمانی که زمین درست شد، هوادار نداشتیم. زمانی هم که همه چیز درست شد، این بلا سر تیم ما آمد. ما در بازی های خانگی مانند پدیده، صنعت نفت، ماشین سازی و غیره امتیاز از دست دادیم. این موضوع دیگر گذشته است و ما باید نگاهمان رو به جلو باشد زیرا 9 بازی در لیگ و 1 بازی در جام حذفی پیش روی ما است. البته که کیفیت این زمین نیز در نتایج تاثیر داشته است.

دیدگاه‌ها