کد خبر : 1394932 | 23 بهمن 1395 ساعت 18:03 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی در مسیر حفظ جذابیت لیگ

تاثیرات یک برد رویایی برای تراکتورسازی

برد فوق العاده تراکتور سازی با نتیجه 4-1 باعث شد تا رقابت برای قهرمانی در صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر زنده بماند.

تاثیرات یک برد رویایی برای تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، برد تراکتور سازی این تیم را 41 امتیازی کرد .امیدواری تبریزی ها در آن جاست که پرسپولیس برابر استقلال متوقف شده وخود را به صدر نزدیکتر کنند ضمن این که برتری استقلال برابر پرسپولیس هم استقلال را 37 امتیازی خواهد کرد وفاصله زیادش را با تراکتور سازی رده دومی محفوظ .


پرسپولیسی ها امیدداشتند که استقلال را ببرند وتراکتور برابر ذوب آهن متوقف شود تا فاصله خود را با تیم دوم جدول به بیش از 10 برساند اما این فاصله که رویای پرسپولیس بود حال می تواند تا 9 امتیاز محفوظ بماند البته به شرط برد برابر استقلال .


در آن سوی هم تیم فوتبال ذوب آهن به دنبال باخت برابر تراکتور سازی ،33 امتیازی ماند واز تیم فوتبال تراکتور سازی 8 امتیاز عقب تر ماند تا فاصله های فوق العاده در صدر جدول حفظ بماند .حالا با احتساب فواصل بسیار زیاد در صدر ذوب آهن هم آخرین امیدواری های خود برای نزدیک تر شدن به صدر واحیانا زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی را از دست داد .


نگاه که می کنیم به این نتیجه میرسیم که رفته رفته فرصت های تیم ها برای برگشتن وشانس قهرمانی پیدا کردن کم وکمتر می شود .تراکتور سازی با این برد عالی ،استقلالی ها را برای دوم شدن کم امید کرد وذوب آهن را دور از جرگه مدعیان وخلاصه مهم ترین نکته را که حفظ رقابت قهرمانی در کنار پرسپولیس بود را زنده نگه داشت که این عامل ،در واقع حفظ جذابیت در مسابقات فوتبال لیگ بود .

دیدگاه‌ها