کد خبر : 1394964 | 23 بهمن 1395 ساعت 19:43 | 162.8K بازدید | 0 دیدگاه

دم مجتبی حسینی گرم که باخت را گردن بازیکن نینداخت

طعنه تند محسن بنگر به امیر قلعه‌نویی

مدافع مغضوب تیم تراکتورسازی در پستی اینستاگرامی ضمن تبریک به بازیکنان و طرفداران این تیم، به امیر قلعه‌نویی طعنه زد.

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر به خاطر اتفاقات بازی تراکتورسازی و پرسپولیس و مسائلی که در رختکن تبریزی‌ها پیش آمد، فعلا از تمرینات تیمش دور است و احتمالا دیگر هم به تراکتورسازی برنخواهد گشت. با توجه به مصاحبه‌های اخیر امیر قلعه‌نویی درباره بنگر احتمال بازگشت بنگر به تراکتورسازی بسیار کم شده است. با این وجود بنگر برد امروز را به هم‌تیمی‌ها و طرفداران تراکتورسازی تبریک گفت. او در پستی اینستاگرامی ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی 4 بر یک مقابل ذوب‌آهن با تمجید از مجتبی حسینی که گفته باخت را گردن می‌گیرد به امیر قلعه‌نویی طعنه زد. بنگر همچنین اعلام کرد حرف‌های زیادی در این خصوص دارد که به خاطر هواداران نمی‌زند.


بنگر در پست اینستاگرامی خود بعد از بازی تراکتورسازی و ذوب‌آهن نوشت:‌
«دم بچه ها گرم و مبارک طرفدارای فهیم تراکتور انشالله روزای بهتر تو راهه. حق مردم فهیم اذربایجان بالاتر این هاست و قطعا خدا به این تیم کمک می‌کنه؛ این رو هم بگم که مجتبی حسینی خیلی مرده چون باخت سنگین ذوب آهن گردن بازیکن نینداخت. دمش گرم که مثل مرد پشت بازیکنان و تیمش بود نه اینکه پشت بازیکن قایم شه. آدم‌ها خودشون رو تو شرایط سخت نشون میدن وگرنه تو شرایط خوب همه لوطی و خوش اخلاق و عالی اند. در این باره خیلی زیاد حرف دارم اما فکرم می ره سمت هوادارها و بی‌خیال میشم ... با آرزوهای شیرین واسه دوستام تو تراکتور عزیز که من اگر یک دقیقه هم پیراهنشو پوشیدم با تمام وجود بود. بعضیا رو هم به خدا واگذار کردم . اگرچه این معنی‌اش این نیست که ازشون می گذرم و می بخشمشون. یاعلی. یاشاسین. با ارزوی بهترین ها برای مردم شریف تبریز و دوستام در تیم تراکتور عزیز.»
به نظر می‌رسد بنگر با این صحبت‌ها با تراکتورسازی به آخر خط رسیده و به زودی شاهد جدایی‌اش خواهیم بود. هرچند که او در یکی‌ دو روز آینده جلسه‌ای را با مدیرعامل تراکتورسازی برگزار می‌کند تا تکلیف نهایی‌اش روشن شود.

 

1179768

دیدگاه‌ها