کد خبر : 1395358 | 25 بهمن 1395 ساعت 00:08 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی و گلزنی ایگواین؛ داستان تکراری یوونتوس

یوونتوس همانند هفته های اخیر با درخشش ایگواین از سد کالیاری گذشت تا صدرنشینی خود را تثبیت کند.

پیروزی و گلزنی ایگواین؛ داستان تکراری یوونتوس

 

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شرایطی در خانه کالیاری به مصاف این تیم رفت که برای تثبیت صدرنشینی خود به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشت و کالیاری نیز برای فاصله گرفتن از منطقه سقوط به دنبال شگفتی آفرینی در مقابل بانوی پیر بود.

 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و یووه نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند. شاید تنها موقعیت مهم 15 دقیقه ابتدایی را باید نفوذ دنی آلوز دانست که در نهایت منجر به خطر خاصی نشد.

 

اما با گذشت دقایقی یوونتوس به طور کامل مالک توپ و میدان بود و این برتری بالاخره در دقیقه 35 منجر به باز شدن دروازه کالیاری شد.

 

پاس دیدنی مارکیزیو در پشت مدافعان به ایگواین رسید و این مهاجم گلزن آرژانتینی نیز در موقعیت تک به تک موفق شد با ضربه ای دقیق گل اول یوونتوس را به ثمر رسانده و تیمش را از حریف پیش اندازد.

 

 

1180275

 

1180274

 

 

در ادامه نیمه دوم کالیاری برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد اما دفاع منسجم یوونتوس اجازه خلق موقعیت را به حریف نداد تا بازی با برتری یک گله بانوی پیر به پایان برسد.

 

اما با شروع نیمه دوم، یوونتوس باز هم برتری خود را به حریف دیکته کرد و در دقیقه 47 به گل رسید. پاس دیدنی دیبالا در سمت راست محوطه به ایگواین رسید تا هموطن او با ضربه ای محکم و دقیق گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

 

 

1180276

 

 

بعد از دریافت دو گل، کالیاری چیزی برای از دست دادن نداشت و به سمت دروازه بوفون حمله ور شد. در اواسط نیمه دوم، ایسلا با ضربه ای محکم از راه دور دروازه یووه را تهدید کرد اما در باز کردن دروازه تیم سابق خود ناکام بود.

 

اما در دقیقه 70 کار برای کالیاری دشوارتر شد. بارلا با متوقف کردن پیانیچ کارت زرد دوم خود را دریافت کرد تا میزبان 10 نفره شود.

 

اما کالیاری دست از حمله نکشید و یک دقیقه بعد بوفون عکس العملی دیدنی روی ضربه پیسکانه داشت و در آن سو در دقیقه 72 ضربه سر مانژوکیچ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در اواخر بازی، شاگردان آلگری باز هم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که استفاده نکردند تا در نهایت بازی با برتری 0-2 یووه به پایان برسد.

دیدگاه‌ها