کد خبر : 1395513 | 25 بهمن 1395 ساعت 16:38 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

بندرنشینان طلسم شدند

ملوانان برای چهارمین هفته پیاپی پیروز نشدند

ملوانی ها در دیدار خانگی خود نتوانستند در مقابل گل گهر سیرجان به برتری برسند تا برای چهارمین هفته پیاپی رنگ برد را نبینند.

ملوانان برای چهارمین هفته پیاپی پیروز نشدند

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول، امروز و از ساعت 14 تیم های ملوان و گل گهر در انزلی به مصاف یکدیگر رفتند اما پس از زمانی حدود 100 دقیقه نتوانستند گلزنی کنند تا بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان برسد. 


این بازی از دیدارهای پرموقعیت و مهیج این هفته بود ملوانی ها با حملات خطرناک خود و سیرجانی ها نیز با ضدحملاتشان به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند اما در نهایت هیچ یک از دو تیم موفق به این کار نشدند. دیداری که به دلیل حواشی ایجاد شده 8 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم داشت. 


نکته تاسف بار این بازی به جنجال کشیده شدن در نیمه دوم بود، پس از اعلام پنالتی به سود انزلی چی ها، کادر فنی و بازیکنان تیم گل گهر اعتراض شدیدی را به داور میدان داشتند و معتقد بودند که توپی که به دست مدافع آنها برخورد کرد نمی توانست پنالتی باشد و به همین دلیل بگوویچ و دستیارانش تصمیم به بیرون کشیدن تیم گرفتند، اتفاقی نامیمون که این روزها در فوتبال ایران مد شده است. 


هر آنچه که بود ملوانان موفق نشدند از فرصت خود استفاده کنند و در نهایت بازی با حساب صفر بر صفر به پایان رسید تا ملوانان برای چهارمین دیدار پیاپی نتوانند به برتری برسند. 


اکنون آنها با 42 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند تا همچنان در کورس تیم های مدعی قرار داشته باشند و در طرف دیگر سیرجانی ها نیز 40 امتیازی شدند تا در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها