کد خبر : 1395518 | 25 بهمن 1395 ساعت 16:41 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: آرش گل هم نزند در ترکیب است

سرمربی استقلال خوزستان می گوید که تیم الفتح را آنالیز کرده اند و تنها برای برد به دیدار با این تیم خواهند رفت.

پورموسوی: آرش گل هم نزند در ترکیب است

 به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت:

 

پیکان بازیکنان خوبی دارد
فکر می کنم یکی از حساس‌ترین بازی های ماست. پیکان بازیکنان خوبی دارد ما در بازی رفت به این تیم باختیم.

 

امیدواریم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم
در بازی رفت شایسته باخت نبودیم و حداقل باید بازی مساوی می‌شد. فردا می‌خواهیم پیروز شویم. به دو دلیل هم اینکه به کمرکش جدول برسیم و هم با روحیه خوب به آسیا برویم تا شرایط خوبی تا قبل از بازی با الفتح داشته باشیم. تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در آسیا باشیم.

 


نا امید نیستیم
مشکلات ما ادامه دارد و ناامید نیستیم. 5-6 روز دیگر به بازی ما باقی مانده است و امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند. از نظر فنی بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند و در نتایجی که به دست آورده‌ایم به ثبات رسیده‌ایم. امیدوارم در چند روز آینده مشکلات‌مان حل شود. 

 

شرکت راه بیفتد، مشکلات حل می شوند
در 5-6 سالی که زیرمجموعه گروه ملی فولاد بوده‌ایم آنها پرداخت‌هایشان را انجام داده‌اند اما اکنون شرکت با مشکلات خاص خودش روبه رو است و امیدوارم مسئولان استان هر چه زودتر برای حل مشکلات این باشگاه اقدام کنند کارگران گروه ملی پای کوره‌هایی می‌ایستند که بیش از هزار درجه حرارت دارند و آنها سختی می‌کشند و کار می‌کنند که امیدوارم به حق و حقوق‌شان برسند. مسئولان استان با تلاش بیشتر به فکر حل مشکلات گروه ملی باشند که 4-5 هزار کارگر دارند. اگر این شرکت راه بیفتد و کار کند مشکلات ما هم حل می‌شود.

 


الفتح را آنالیز کرده ایم
مارکو مربی برزیلی ما با این تیم کار کرده و شناخت خوبی از آن داریم و آنها را آنالیز می‌کنیم. بعد از بازی با پیکان در تهران می‌مانیم زیرا اگر می‌خواستیم به اهواز برویم و برگردیم بازیکنان خسته می‌شدند. اکنون وقت زیادی داریم و در اردو هستیم و فیلم‌های بازی الفتح را هم آنالیز می‌کنیم و نهایت استفاده را می‌بریم.

 

آرش گل هم نزند در ترکیب است
من گلایه‌ام از هوادارانمان است. آرش بازیکن بزرگی است. در یکی، دو سال اخیر مشکلات زیادی داشته است. آرش بازیکن جوانی است و از اینکه او را جذب کرده‌ایم خوشحالم. در امتیازاتی هم که گرفته‌ایم تاثیرگذار بوده است. از هوادارانمان می‌خواهم که صبور باشند. بازیکنان ما فقط به عشق آنها بازی می‌کنند. آرش اگر گل بزند از زیر فشار بیرون می آید اما اگر گل هم نزند باز هم از او استفاده خواهم کرد.

دیدگاه‌ها