کد خبر : 1395523 | 25 بهمن 1395 ساعت 17:00 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

منشا و مثلث پیکان، قاتل آبی های قهرمان

گلزنی های گادوین منشا برای پیکان، دقیقا از بازی رفت مقابل استقلال خوزستان بود که آغاز شد.

منشا و مثلث پیکان، قاتل آبی های قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، پیکان که در دور رفت و تا پیش از بازی هفته هفتم مقابل استقلال خوزستان رنگ پیروزی را ندیده بود، با تصمیم تاکتیکی مجید جلالی در آن مسابقه گادوین منشا، ستاره نیجریه ای اش را روی نیمکت نشاند. منشا در همان سه بازی که پیش از دیدار مقابل حریف خوزستان برای پیکان به میدان رفته بود، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بود اما هنوز پایش به گلزنی باز نشده بود.


جلالی در آن مسابقه منشا را روی نیمکت نشاند و شهریار مغانلوی جوان را در ترکیب اصلی به زمین فرستاد تا این مهاجم تنومند با خسته کردن مدافعان استقلال خوزستان، فرصت درخشش را برای منشا فراهم کند. حربه ای که به خوبی جواب داد و منشا با ورود به مسابقه از دقیقه 57، همه چیز را عوض کرده و دو بار دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.


منشا که در مدت اخیر هم کمی از روند خوب خود فاصله گرفته بود، حالا امیدوار است با درخشش هافبک های پیکان از جمله مهدی شیری که در بازی با سپاهان دو پاس گل به او داد، سیامک نعمتی یکی از پدیده های این فصل لیگ برتر و صادق بارانی، ستاره و بازیگردان اصلی پیکانی ها بتواند اتفاق به یاد ماندنی بازی رفت را تکرار کند و پیکان را یک بار دیگر روی ریل موفقیت قرار دهد.

دیدگاه‌ها