کد خبر : 1395548 | 25 بهمن 1395 ساعت 18:15 | 80.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش های داوری متفاوت با تصاویر تلویزیونی

سیدجلال و کیانی؛ 2 کارت مشکوک برای دو کاپیتان

موضوع عجیب دو کارت شائبه برانگیز کاپیتان های پرسپولیس و تراکتورسازی در روزهای گذشته سئوالات زیادی را متوجه دپارتمان داوری کرده است.

سیدجلال و کیانی؛ 2 کارت مشکوک برای دو کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اصفهانی شاکی های درجه اول این کارت ها هستد . سپاهان و ذوب آهن که یکی مقابل تراکتور بازی کرده و دیگری این هفته با پرسپولیس بازی دارد :

 

*مهدی کیانی؛ قرمز مستقیم یا زرد دوم؟
کاپیتان تراکتورسازی در دیدار با ماشین سازی دقیقه 73 به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد گرفت و کاظمی بعد از اعتراض شدید کیانی در کمتر از چند ثانیه کیانی را اخراج کرد. از تصاویر تلویزیونی اینگونه استنباط می شود که داور بی آنکه دومین کارت زرد را به کیانی بدهد، او را مستقیم از زمین اخراج کرده که اگر این موضوع درست باشد، کیانی از دو بازی پرسپولیس و ذوب آهن محروم بوده است. با این وجود اما کیانی با توجه به گزارش داور مسابقه مبنی بر اینکه این بازیکن با دو کارت زرد جریمه شده در دیدار با ذوب آهن به میدان رفت تا مسئولین این تیم اصفهانی، به این موضوع شکایت داشته باشند.
کارت زرد دوم یا اخراج مستقیم ابهام بزرگی است که می تواند نتیجه بازی ذوب آهن و تراکتورسازی را تحت تاثیر قرار دهد.

 

*سید جلال دو کارت زرد گرفت؟
کاپیتان پرسپولیس دقیقه 92 اولین کارت زرد خود را از فغانی گرفت. لحظاتی بعد با سوت پایان مسابقه حسینی با رحمتی درگیر شد و از تصاویر تلویزیونی اینگونه به نظر می رسید که فغانی به سید جلال حسینی کارت زرد نشان داده اما او را اخراج نکرد. فغانی در توضیح این صحنه می گوید که او با نشان دادن کارت زرد خود به حسینی تذکر داده که با پایان یافتن بازی نیز می تواند او را اخراج کند و به همین دلیل در گزارش پایان بازی اخراج او را گزارش نکرده است. تصاویر باقی مانده از بازی هم گیج کننده است اما مثل بازی ماشین- تراکتور ، گزارش داوری به سود بازیکنان است.

 

1180424

دیدگاه‌ها