کد خبر : 1395554 | 25 بهمن 1395 ساعت 18:40 | 72.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض ذوب آهن کاملا منطقی است

آذری: هافبک تراکتور، غیرقانونی بازی کرد

پس از حواشی ایجاد شده پیرامون فسخ یک طرفه رضا شکاری با ذوبی ها، مدیرعامل ذوب آهن این اقدام را غیرقانونی خواند و عنوان کرد این بازیکن با توجه به قراردادی که با این تیم دارد، نمی تواند قرارداد خود را فسخ کند.

آذری: هافبک تراکتور، غیرقانونی بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری در رابطه با حواشی ایجاد شده پیرامون جدایی و یا عدم جدایی بازیکن جوان ذوبی ها و البته اعتراض این تیم به حضور مهدی کیانی در دیدار برابر تراکتورسازی به اظهارنظر پرداخت.


غیبت های شکاری را اطلاع داده ایم
غیبت های رضا شکاری در تمرینات ذوب آهن را اعلام کرده ایم و دو بار نیز به آدرس منزل او نامه تذکر فرستاده ایم تا خود را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است. متاسفانه ایشان رفتاری غیرحرفه ای در پیش گرفته است. ایشان قراردادی با ما امضا کرده که باید پایبند آن باشد. نکته جالب در این باره این است که وی با یک مدیربرنامه قرارداد خود را با ما امضا کرد و یک سال و نیم دیگر نیز با او قرارداد دارد، امضای مدیربرنامه ایشان پای قرارداد هم هست، در قرارداد شکاری هم آمده است در صورت وجود پیشنهاد خارجی ایشان می تواند در ازای یکصد هزار دلار رضایت نامه خود را بگیرد.


مدیربرنامه های او نیز شاکی است
اخیرا یک مدیربرنامه دیگر پیشنهادی از باشگاه روستوف برای وی آورده است، پیشنهاد مربوط به ایشان را مطالعه کردیم اما نکته جالب اینجاست که مسئولی که این پیشنهاد را ارائه داده است یک هفته بعد از ارائه پیشنهاد استعفا داده و می توان نتیجه گرفت این پیشنهاد از اساس باطل است. اکنون مدیربرنامه اصلی ایشان نامه ای زده و در آن قید کرده که این بازیکن قوانین را زیر پا گذاشته و یک سال و نیم دیگر نیز با وی قرارداد دارد بنابراین طبیعی است که اگر از این بازیکن شاکی باشد.


این بازیکن نمی تواند یک طرفه جدا شود
قرارداد این بازیکن اجازه نمی دهد که وی بتواند از تیم جدا شود، قانون هم صریحا اعلام کرده است که یک بازیکن در سراسر فصل نمی تواند از تیم خود جدا شود و باید پایبند به قراردادش باشد، اکنون ما غیبت های ایشان را محاسبه کرده ایم و تذکرات اساسی را نیز در این مورد داده ایم، ایشان باید هر چه زودتر به تیم برگردد چرا که از آقای حسینی هم پرسیده ایم عنوان کرده که به این بازیکن نیاز داریم.


مهدی کیانی، غیرقانونی در زمین حضور یافت
ما اعتقاد داریم مهدی کیانی در دیدار برابر ماشین سازی با کارت قرمز از زمین اخراج شد و نباید در دیدار برابر تیم ما به میدان می آمد، اکنون ما به این موضوع معترض هستیم و روز گذشته نیز به آقای بهاروند نامه زدیم و اعتراض خود را بیان کردیم، ایشان نیز به کمیته مسابقات اعلام کرده تا آنها پس از بررسی این موضوع با نامه ای رسمی پاسخ ما را بدهند و این موضوع را به کمیته انضباطی ارجاع دهند.


در تصمیم گیری اولویت با فیلم بازی است
تحت هر شرایطی، حتی اگر داور بازی در گزارش خود عنوان کند به این بازیکن دو کارت زرد نشان داده است باز هم ارجحیت با تصاویر تلویزیونی است، در فیلم بازی هم مشخص است که داور پس از نشان دادن کارت زرد، با واکنش کیانی، فورا به او کارت قرمز نشان داد، این در قانون آمده است که تکیه بر تصاویر تلویزیونی و فیلم بازی ارجحیت بر هر گزارشی دارد، پیش از این نیز این موضوع سابقه داشته است، سال ها قبل در دیدار تیم های پاس همدان و سایپا، داور میدان(سعید بخشی زاده) اخطار بازیکن تیم سایپا را اشتباه ثبت کرده بود، او در گزارش خود به جای بازیکن شماره 11 در دقیقه 17، شماره 17 در دقیقه 11 را ثبت کرده بود و همین موضوع باعث اعتراض پاسی ها شده بود و کمیته انضباطی با استناد به تصاویر تلویزیونی سایپا را سه بر صفر بازنده اعلام کرد.


سایت سازمان لیگ حرف ما را تایید کرد
بند 7 ماده 11 مربوط به محاسبه اخطارهاست، در آن آمده که اگر یک بازیکن در یک مسابقه دو کارت زرد دریافت کند، آن دو اخطار محاسبه نمی شود و به جای آن یک کارت قرمز ثبت می شود. کیانی نیز پیش از این دیدار دو کارت زرد در کارنامه خود داشت، اگر داور به او دو کارت زرد نشان داده باشد، باید در سایت سازمان لیگ ثبت شود او کماکان دو کارت زرد و یک قرمز دارد، اما چون داور به او یک کارت زرد و یک کارت قرمز نشان داده، سازمان لیگ نیز در قسمت مربوط به اخطار آورده بود وی سه کارت زرد و یک کارت قرمز دارد، این هم سند دیگری بر حرف های ماست که تصاویر آن موجود است.


اعتراض ما کاملا منطقی است
اعتراض ما به موضوع کیانی یک اعتراض کاملا منطقی است و امیدوارم به طور کامل به آن رسیدگی کنند، ما به دنبال حق مان هستیم و امیدواریم بتوانیم حق مان را بگیریم، مگر اینکه اتفاقات دیگری بیفتد مانند موضوع مربوط به محسن مسلمان و پیام صادقیان که هنوز نتوانستیم به حق رشدمان برسیم، سه سال است به دنبال آن می دویم اما زورمان نمی رسد و نمی توانیم حق مان را بگیریم، امیدواریم در این موضوع حق را به حق دار بدهند.

 

دیدگاه‌ها