کد خبر : 1395555 | 25 بهمن 1395 ساعت 18:43 | 78.2K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی پرسپولیس با اوکراینی ها

2 بازیکن اوکراینی پرسپولیس با انجام 294 دقیقه مجموع بازی برای پرسپولیس به طور ناگهانی به کشور خود بازگشتند.

خداحافظی پرسپولیس با اوکراینی ها

به گزارش "ورزش سه"، اوکراینی ها که بستن قرار داد با آنها از مبهم ترین اتفاقات اداری و فنی در تاریخ پرسپولیس بود ،در صورتی از پرسپولیس این همه پول گرفتند که کارکرد آنها برای تیم پرسپولیس از بازیکنان امید باشگاه بیشتر نبود.


اگر پرسپولیس به جای پلی یانسکی از کرملا چعب و به جای پریموف از حامد آقایی بهره می برد به طور قطع ضرر نمی کرد. اگر پرسپولیس به جای این 2 اوکراینی عجیب و غریب ،همان لوکا ماریچ و بنگستون را حفظ می کرد بسیار بهتر می شد ،به خصوص حالا که با رفتن اوکراینی ها پرسپولیس فاقد تعداد بازیکن معتبر در رده بزرگسالان است ،برانکو با این 2 اوکراینی همان 2 بازیکن خارجی به دردبخور یعنی بنگستون و لوکا ماریچ را سوزاند.


البته داستان این دو بازیکن می توانست به شکلی بهتر تمام شود اما با نگاه تند به حضور این دو بازیکن دیگر مشخص بود که آنها باید ایران را ترک کنند . پریموف 184 و پلیانسکی، 127 دقیقه برای پرسپولیس در لیگ برتر به میدان رفتند و تاثیری هم روی گل‌های تیم نداشتند. آن‌ها به نسبت دقایق بازی‌شان، گرانقیمت‌ترین بازیکنان فصل پرسپولیس بودند. پریموف دقیقه‌ای 4.5 میلیون و پلیانسکی، به ازای هر دقیقه بازی 7 میلیون تومان .اگرچه در ایران آنقدر پول نیست که به راحتی به این بازیکنان داده شود و باید دید که پرسپولیس چگونه با آنها به صلح  رسیده و مرخص شان کرده است.

 

دیدگاه‌ها