کد خبر : 1395599 | 25 بهمن 1395 ساعت 23:07 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری شدید با لیدرهای ملوان

مایلی کهن: من نمی روم، شما بروید

محمدمایلی کهن به رابطه تنش آمیز خود با برخی هواداران افراطی ملوان انزلی ادامه می دهد .

مایلی کهن: من نمی روم، شما بروید

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق تیم ملی که با ملوان در کورس لیگ برتر قرار دارد ، امروز بعد از نمایش قابل قبول و تهاجمی در دیدار با گل گهر مدعی بازهم مورد لطف برخی از لیدرهای شناخته شده قرار گرفت تا با عصبانیت به سمت آن ها برود و با حرکت دست و انگشت آنها را به خروج تهدید کند.


مایلی کهن که ازابتدای این فصل تلاش زیادی کرده تا در سکوهای انزلی فضای تازه ای حاکم کند ، امروز بعد از آنکه تیمش یک پنالتی از دست داد و می توانست در دقیقه 90+5 صاحب پنالتی دیگری شود ، مستحق این برخورد نبود ولی او تا شعار های مخالف را شنید به سمت فردی که علیه اش شعار می داد رفت و با او برخورد کلامی کرد .


مایلی کهن در دفاع از تیم و کادر فنی ملوان  خطاب به این فرد (یا افراد) می گفت : من پول نمیدم بهتون  ،من سیبیلتون رو چرب نمی کنم ،بی غیرت شمائید که باعث شدید تیم با یه گل بیفته ،من قراردادم باید ۲ میلیارد باشه نه ۴۰۰ میلیون ،من به شما باج نمیدم ،من جایی نمیرم ،این شمایید که باید از اینجا برید...


مایلی‌کهن سپس در جمع خبرنگاران، این افراد را طلبکار خطاب کرد که خواهان چیزهایی فراتر از انتظارات هواداران است و از وجود چنین افرادی در ورزشگاه تختی بندرانزلی ابراز دلخوری کرد.


دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان از هفته 24 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی به نتیجه تساوی ختم شد تا ملوان با 42 امتیاز در رده دوم باقی بماند.

دیدگاه‌ها