کد خبر : 1395618 | 25 بهمن 1395 ساعت 23:55 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی های انریکه در آستانه دیدار با PSG

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که برای دیدار فردا شب تیمش مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، نگران خطر ادینسون کاوانی است.​​​​​​​

نگرانی های انریکه در آستانه دیدار با PSG

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی زلاتان ابراهیموویچ از پاری سن ژرمن، کاوانی به مهاجم اول این تیم تبدیل شد و در همه رقابت های این فصل، در 31 دیدار، 33 گل برای پاریسی ها به ثمر رساند و این باعث نگرانی انریکه شده است.

 

او به خبرنگاران گفت:" آمار کاوانی مشابه آمارش در ناپولی است. او یک مهاجم نوک فوق العاده است. او در محوطه کارش را انجام می دهد. بازیکنان کمی هستند که می توانند کاری که او در زمین می کند را انجام بدهد."

 

انریکه همچنین در مورد روبرو شدن با اونای امری، سرمربی این فصل پاری سن ژرمن که با سویا قهرمانی در لیگ اروپا را جشن گرفته گفت:" من اونای را می شناسم و مطمئنم که آنها با قدرت تمام مقابل ما قرار می گیرند. آنها تلاش خواهند کرد تا روی ما فشار بیاورند. بازی جذابی خواهد بود.

 

 

1173460

 

 

او مربی ای است که ما را به خوبی می شناسد. فکر نمی کنم مربی دیگری به اندازه اونای امری مقابل بارسا بازی کرده باشد. او به طور کامل می داند که چه کاری باید انجام بدهد و این یک خطر اضافی است.

 

بدون تردید او یکی از بهترین مربیان فوتبال اسپانیاست و یکی از موفق ترین آنها در رده باشگاهی. او روی حریفان به خوبی مطالعه می کند و تلاش می کند تا با آنها مبارزه کند، شیوه شان را بفهمد و فلسفه آنها را درک کند.

 

در مقایسه با فصل قبل، پی اس جی در هنگام تصاحب توپ سازمان یافته تر و با ساختار بهتری بازی می کند."

دیدگاه‌ها