کد خبر : 1395704 | 26 بهمن 1395 ساعت 12:43 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ایرانی والیبال در پاکستان

رئیس فدراسیون والیبال پاکستان اعلام کرد که حمید موحدی مربی ایرانی قرار است هدایت و مربی گری تیم ملی والیبال پاکستان را برای مدت یک سال برعهده بگیرد.

سرمربی ایرانی والیبال در پاکستان

به گزارش "ورزش سه"، چودری محمد یعقوب رئیس فدراسیون والیبال پاکستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به توافق نهایی برای جذب حمید موحدی به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور نزدیک شده ایم. در این باره با فدراسیون والیبال ایران هم صحبت کرده ایم و در این خصوص با سازمان کل ورزش پاکستان هم مکاتبه کرده ایم. در صورت امضای قرارداد با این مربی ایرانی، علاوه بر فعالیت وی به عنوان مربی تیم ملی والیبال پاکستان، بخشی از فعالیت های این مربی نیز به آموزش تیم های جوانان و نوجوانان پاکستان اختصاص خواهد یافت.


وی با بیان اینکه والیبال پاکستان خاطره های خوبی با دیگر مربی ایرانی در سال های گذشته دارد، گفت: پیشتر 'علیرضا معمری' دیگر مربی ایرانی، هدایت والیبال پاکستان را در سال های 2007 و 2008 برعهده داشت و به عنوان آخرین مربی خارجی والیبال پاکستان در هشت سال گذشته، توانست برای والیبال این کشور در آسیا تاریخ ساز شود و این تیم زیر 20 سال پاکستان را به مدال برنز قهرمانی والیبال زیر 20 سال آسیا برساند.


والیبال پاکستان از سال 2008 تا کنون مربی خارجی به خدمت نگرفته است و در صورت توافق نهایی با حمید موحدی، وی نخستین مربی خارجی برای والیبال پاکستان طی هشت سال گذشته خواهد بود.


رئیس فدراسیون والیبال پاکستان از حمید موحدی به عنوان مربی با کیفیت کار بالا نام برده و گفته است که حضور او در والیبال پاکستان می تواند بسیار مفید واقع شود.


وی گفت: قرارداد ما با موحدی، در صورت رسیدن به توافق نهایی، یک ساله خواهد بود و پس از پایان قرار داد، در صورت توافق طرفین، این قرارداد قابل تمدید خواهد بود.


حمید موحدی سال گذشته هدایت تیم ملی والیبال نپال را برعهده داشت. این مربی ایرانی همچنین سابقه هدایت تیم های سایپا، دانشگاه آزاد و شهرداری زاهدان را در لیگ برتر ایران در پرونده کاری خود دارد.


پاکستان قرار است از 11 تا 19 اردیبهشت سال آینده در رقابت های آسیایی والیبال زیر 23 سال به میزبانی ایران شرکت کند. بلافاصله پس از این بازها، تیم ملی پاکستان نیز در بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی جمهوری آذربایجان در شرکت خواهد کرد. همچنین تورنمت دیگری به میزبانی اندونزی در راه است که تیم ملی والیبال پاکستان در آن هم شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها