کد خبر : 1395705 | 26 بهمن 1395 ساعت 12:47 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

رضا قاسمی: فدراسیون حقوقمان را پرداخت کرد

دونده سرعت تیم ملی کشورمان گفت:خوشبختانه مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند حق و حقوق ورزشکاران حاضر در مرحله سوم اردوی تیم ملی دو و میدانی را به طور کامل پرداخت کنند.

رضا قاسمی: فدراسیون حقوقمان را پرداخت کرد

به گزارش "ورزش سه"، رضاقاسمی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات ورزشکاران حاضر در اردوی مرحله سوم دو و میدانی به آنها پرداخت شده است یا خیر،اظهار داشت:باید بگویم فدراسیون دو و میدانی در راستای تقویت روحیه ورزشکاران جهت حضوری موفق در مسابقات پیش رو تصمیم گرفت تمامی حق و حقوق ورزشکاران حاضر در مرحله سوم اردوی تیم ملی دو و میدانی را به طور کامل پرداخت کند.

وی درمورد وضعیت فعلی اش اظهار کرد: از نظر شرایط آمادگی در وضعیت مناسبی به سر می برم و برنامه های تمرینی ام طبق برنامه ریزی که از قبل توسط مربی ام ترتیب داده شده،پیگیری می شود.

دونده سرعت تیم ملی دو و میدانی درباره حضورش در مسابقات بین المللی استانبول بیان کرد:خوشبختانه برای شرکت در این مسابقات از شرایط مناسبی برخوردارم و امیدوارم با تمریناتی که در این مدت انجام داده ام بتوانم رکورد خوبی را برجای بگذارم،هنوز نمی‌دانم چه کسانی رقیبان من هستند و معمولاً یک روز قبل از مسابقه استارت لیست نهایی مسابقات مشخص می شود.

قاسمی ادامه داد:طبق مکاتباتی که علیرضا کریمی مدیر برنامه هایم با فدراسیون دو و میدانی ترکیه انجام داده است،قرار است با هزینه شخصی ام به استانبول سفر کنم.

دونده سرعت تیم ملی کشورمان درباره برنامه‌های آینده‌اش گفت: بعد از مسابقات کاپ استانبول قرار است به منظوربرپایی اردو عازم کیش شوم که این اردو 21 روز طول می کشد.

دارنده مدال نقره داخل سالن آسیا در ادامه تصریح کرد:پس از پایان اردوی کیش به تهران می روم تا برای مسابقات قهرمانی کشور که اواخر فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، آماده شوم.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد:طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده قرار است اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات جایزه بزرگ آسیا که 2 مرحله آن در چین و مرحله بعدی در تایوان برگزار می‌شود،شرکت کنم و امیدوارم در این مسابقاتی که برای کشورم به میدان می روم در وهله نخست تاثیر گذار باشم و سپس با ثبت یک رکورد مناسب جواز حضور در مسابقات جهانی لندن را کسب کنم.
 

دیدگاه‌ها