کد خبر : 1395722 | 26 بهمن 1395 ساعت 13:46 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب استقبال گرم ایرانی‌ها از کشتی‌گیران آمریکایی

کشتی‌گیران آمریکایی که تا آستانه لغو سفر به ایران پیش رفته بودند، با استقبال گرم ایرانی‌ها برای شرکت در جام‌جهانی وارد ایران شدند.

بازتاب استقبال گرم ایرانی‌ها از کشتی‌گیران آمریکایی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از یو‌ اس‌ دی‌ تودی، کشتی‌گیران آمریکایی که برای حضور در مسابقات جام جهانی به کرمانشاه آمده‌اند، با استقبال گرم هواداران کشتی و رسانه‌ها روبه‌رو شدند.

 

جردن باروز که دو بار در بازی‌های المپیک شرکت کرده  عکس‌هایی را از این لحظات در صفحه خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

 

تیم‌های کشتی ایران و آمریکا بارها به مصاف هم رفته‌اند. به دنبال فرمان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آ‌مریکا مبنی بر ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور از جمله ایران به آمریکا، ارتباط دو کشور بر روی تشک کشتی به مخاطره افتاد.

 

ایران نیز در اقدام متقابل، ورود آمریکایی‌ها را به ایران ممنوع کرد. پس از آنکه یک قاضی آمریکا فرمان ترامپ را تعلیق کرد، ایران نیز با ورود کشتی گیران آمریکایی برای حضور در جام جهانی کرمانشاه موافقت کرد.

 

جام جهانی کشتی آزاد روزهای 28 و 29 بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها هشت کشور برتر کشتی دنیا در دو گروه حضور دارند که در گروه A تیم های روسیه، آمریکا، آذربایجان و گرجستان و در گروه B این مسابقات نیز تیم های ایران، ترکیه، هند و مغولستان حضور دارند.

دیدگاه‌ها