کد خبر : 1395723 | 26 بهمن 1395 ساعت 13:47 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

خطری به نام عبدالله ویسی 

مخاطرات برانکو در بازی سپاهان

مسابقه پرسپولیس و سپاهان برای دو مربی رقیب فصل گذشته اهمیتی افزون تر از همیشه پیدا کرده است.

مخاطرات برانکو در بازی سپاهان 

به گزارش "ورزش‌سه"، این دو مربی مشهور در لیگ برتر فوتبال ایران که سال پیش از نیمه دوم لیگ رقابتی شانه به شانه با یکدیگر داشتند، در موقعیتی تازه باز هم آینده کاری یکدیگر را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد. اگرچه سال گذشته عبدالله ویسی با تیم شگفتی سازش برانکو را مغلوب کرد و فاتح لیگ شد اما امسال شرایط کمی متفاوت است و او با تیم سپاهان رتبه ای نامناسب در جدول لیگ دارد. در عین حال پس از شکست 3 گله مقابل ماشین سازی طرفداران سپاهان در انتظار خبر اخراج سرمربی خوزستانی شان هستند اما در پرسپولیس هم اوضاع چندان بر وفق مراد نیست.


پرسپولیس در اوج قدرت و غرور روز یکشنبه شکست تلخ و سنگینی را مقابل استقلال تحمل کرد و با تیمی بدون سه بازیکن اصلی به دیدار سپاهان خواهد رفت. آنها برای اولین بار در چند سال گذشته و بعد از دوره مربیگری مصطفی دنیزلی بدون دفاع مرکزی متخصص وارد میدان می شوند. نکته جالب حضور 4 دفاع وسط تخصصی در ابتدای فصل در جمع سرخ هاست که دو خارجی (گولچ و پلیانسکی) تیم را ترک کرده اند و دو بازیکن ایرانی به دلیل محرومیت و مصدومیت به بازی پنجشنبه نخواهند رسید. قرمزها همچنین کمال کامیابی نیا را در اختیار ندارند تا این بازیکن بی جانشین جای خود را احتمالا به هافبک دفاعی تازه وارد پرسپولیس شهاب کرمی بدهد که هنوز در این پست تست نشده است. البته پرسپولیسی ها در ابتدای فصل احمد نوراللهی را برای این پست داشتند که این بازیکن با اقدامی نسنجیده تیم خود را تغییر داده و حالا با محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات او نیز باید تا انتهای فصل بیرون بنشیند. 


پرسپولیس به جز این سه پست در پست دفاع چپ نیز وضعیت نامشخصی دارد و به احتمال زیاد از نیروی تازه ای برای حضور مقابل سپاهان استفاده خواهد کرد. آنها گزینه هایی مثل محمد آرام طبع، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده را دارند که این آخری تست خوبی در دربی پس نداد. چراکه پست اصلی او وینگر راست و چپ است و شاید در بازی سپاهان هم به پست اصلی خود برگردد. 


قرمزها در سایر پست ها مشکلی ندارند و این مساله مایه قوت قلب برانکوست که باید با برد مقابل سپاهان شرایط را به وضعیت نرمال برگرداند. آنها که برتری 9 امتیازی خود را با تراکتور از دست داده اند، در عین حال گوش به زنگ دیدار رقیب اصلی مقابل سیاه جامگان نیز هستند. البته کار سخت تر با خود برانکوست که باید از پس سپاهان ویسی در تهران بربیاید؛ تیمی که در دو فصل قبلی حضور برانکو در ایران در تهران مغلوب حریف سرخپوش نشده و این هفته هم با همان قصد و نیت به پایتخت سفر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها