کد خبر : 1395866 | 26 بهمن 1395 ساعت 12:14 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض یاسین به حکم فدراسیون وزنه‌بردارى

محکومیت یاسین پیشرو قم توسط کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری با اعتراض این باشگاه همراه بوده است.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، نظر به انتشار خبری مبنی بر رأی کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری در خصوص پرداخت بدهی باشگاه یاسین پیشرو به وزنه برداران در تاریخ 24 بهمن ماه، علی رحمانی مدیر عامل تیم یاسین پیشرو قم نسبت به حکم صادره اعتراض کرد.

 

متن نامه به شرح زیر است:

 

جناب آقای علی مرادی ریاست محترم فدراسیون وزنه برداری با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد احتراماً بدینوسیله رأی صادره توسط کمیته انضباطی آن فدراسیون در خصوص ادعا و شکایت تعدادی از وزنه برداران تیم یاسین پیشرو قم در سال 94 را نقض قرارداد رسمی فدراسیون دانسته و اعتراض هیئت مدیره باشگاه به این رأی به شرح ذیل تقدیم می گردد. در رأی صادره ملاک رسیدگی به شکایت را قراردادهای رسمی بین ورزشکاران و باشگاه اعلام کرده اید. به استحضار می رساند که ملاک باشگاه یاسین پیشرو نیز رعایت تمامی بندها و تبصره های قرارداد رسمی فدراسیون وزنه برداری می باشد. لذا در ماده 2 قرارداد مذکور به صراحت اعلام شده که " باشگاه و ورزشکار موظف به اجرای مفاد قرارداد داخلی فی ما بین می باشند مگر مواردی که تضاد و تناقض با قوانین جاری جمهوری اسلامی داشته باشد. " پس در نتیجه طبق ماده 5-6 قرارداد داخلی باشگاه یاسین پیشرو با وزنه برداران که پیش از این به سمع و نظرتان رسیده است و مجددا پیوست این اعتراض می باشد، این باشگاه بیش از مبلغ مورد توافق نیز با تعدادی از وزنه بردارها عمل کرده و طبق قوانین جاریه جمهوری اسلامی جای هیچ گونه ادعا و شکایتی باقی نمی ماند.

 

گفتنی است، پس از درخواست و شکایت وزنه برداران باشگاه یاسین پیشرو قم (بهداد سلیمی، سهراب مرادی، بهادر مولایی، علی هاشمی، مجید عسگری، جابر بهروزی، عباس زارعی و مرتضی رضائیان) جلسه کمیته انضباطی در فدراسیون وزنه برداری برگزار شد، اما به رغم دعوت نماینده باشگاه یاسین پیشرو، وی در جلسه کمیته انضباطی حضور نیافت.

 

اعضای کمیته انضباطی نیز پس از شنیدن صحبت های وزنه برداران شاکی از باشگاه یاسین پیشرو قم با جمع بندی موارد مختلف و نیز شکایات صورت گرفته از این باشگاه، رای به پرداخت الباقی قرارداد وزنه برداران و کسب رضایت آنان داد.

 

1180686

دیدگاه‌ها