کد خبر : 1395937 | 27 بهمن 1395 ساعت 11:17 | 30K بازدید | 2 دیدگاه

درآمد یک میلیونی، جریمه 130 میلیون تومانی!

محمد مایلی کهن، سرمربی تیم ملوان دیروز در مصاحبه خود به یک نکته تلخ اشاره کرد؛ شاید به همین دلیل بی جهت نیست باشگاه های ما ورشکسته هستند و روز به روز بر بدهی های آنها افزوده می شوند.

درآمد یک میلیونی، جریمه 130 میلیون تومانی!

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی  کهن می گوید درآمد باشگاه ملوان از بلیت فروشی در بازی های خانگی یک میلون تومان است. یعنی هر بازی خانگی که در انزلی برگزار می شود سهم ملوان از بلیت فروشی تنها یک میلیون تومان خواهد بود اما کمیته انضباطی از ابتدای فصل تا اکنون 130 میلیون تومان این تیم را جریمه نقدی کرده است!


جالب اینکه در آمد های باشگاه های حاضر در لیگ یک از تبلیغات محیطی و همچنین حق پخش تقریبا صفر است و با توجه به کاهش بودجه صدا و سیما در برخی از شهرها شبکه های استانی برای پخش بازی های دسته اول پول هم طلب می کنند. 


توپ ندادن به باشگاه ملوان از سوی فدراسیون فوتبال و اینکه توپ بازی ها در بازار موجود نیست نکته دیگر مصاحبه دیروز محمد مایلی کهن بود. 


محمد مایلی کهن در این باره گفته: توپ ها در شمال بیشتر از دیگر شهرها خراب می شود و حال که توپ های بیشتری از فدراسیون فوتبال می خواهیم، می گویند که شما قبلا از سهمیه خود استفاده کرده اید. آیا این فوتبال حرفه ای است!


در آمد فدراسیون فوتبال از جرایمی که کمیته انضباطی برای باشگاه ها در نظر می گیرد، شاید در سال به یکی، دو میلیارد تومان و شاید هم بیشتر برسد. جالب اینکه دیروز یکی از کارشناسان حقوقی می گفت اگر جرایمی که از تیم  ها گرفته می شود صرف پرداخت حقوق به کارکنان فدراسیون فوتبال شود این پول شبهه و ایراد شرعی دارد و اگر برای فرهنگ سازی در فوتبال هزینه شود ایرادی ندارد. 


همان طور که محمد مایلی کهن هم به آن اشاره داشته، فدراسیون فوتبال باید بیشتر تلاش خود را در مسیر درآمدازیی برای باشگاه ها مصروف دارد نه تعیین جریمه نقدی برای آنها.

دیدگاه‌ها