کد خبر : 1395977 | 27 بهمن 1395 ساعت 12:48 | 69.9K بازدید | 4 دیدگاه

با بازگشت چشمی، شهباززاده و چپاروف

استقلال 96 رویایی‌تر می‌شود

هرچند ممنوعیت باشگاه استقلال از فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی، این باشگاه را با مشکلات بزرگی روبه‌رو کرد اما به نظر می‌رسد این اتفاق باعث می‌شود که این تیم در لیگ هفدهم شکلی بسیار رویایی‌تر از این فصل به خود بگیرد.

استقلال 96 رویایی‌تر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها در همان ابتدای فصل نقل وانتقالات با سرور چپاروف و آندو تیموریان قرارداد امضا کردند، با شهباززاده به توافق نهایی رسیدند و قصد داشتند روزبه چشمی را به لیست خود برگردانند که به یکباره با محرومیت فیفا روبه‌رو شدند. جالب است که بدانید سرور چپاروف به باشگاه سپاهان قرض داده شد تا در ابتدای فصل آینده و با رفع محرومیت استقلال دوباره به این تیم برگردد. 


همچنین سجاد شهباززاده و روزبه چشمی هم که بسیار دوست دارند با پیراهن آبی استقلال به فوتبالشان ادامه دهند، در اقدامی جالب با باشگاه نفت و صبا قراردادهای 6 ماهه امضا کردند تا در شروع فصل آینده دوباره به این تیم برگردند. 


بازیکنانی که این فصل در استقلال بازی می‌کنند همه موفق شده‌اند کیفیت بالایی از خود نشان دهند و اگر این سه بازیکن هم در پایان فصل به جمع آبی‌ها اضافه شوند، این تیم حتی بدون فعالیت چشمگیر در نقل و انتقالات تابستانی هم می‌تواند تیمی را روانه مسابقات کند که یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی است.

دیدگاه‌ها