کد خبر : 1395990 | 27 بهمن 1395 ساعت 13:29 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند، مظاهری و اخباری، سلاطین کلین شیت

رویایی‌ترین رکوردی که ویران شد

سه دروازه‌بان ملی پوش حاضر در لیگ برتر، توانسته اند بیشترین کلین شیت را بین گلرهای لیگ برتری به نام خود ثبت کنند.

رویایی‌ترین رکوردی که ویران شد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری و محمدرضا اخباری سه دروازه بانی هستند که اکنون بیشترین کلین شیت را به نام خود زده اند و در این میان دروازه بان سرخ پوشان اگر در بازی برابر استقلال موفق می شد دروازه خود را بسته نگه دارد می توانست از نظر میانگین زمانی باز شدن دروازه خود به رکوردی رویایی دست پیدا کند. 


بیرانوند تاکنون در 16 بازی برای پرسپولیسی ها به میدان رفته و در این میان 6 بار دروازه خود را باز شده دید، او در 12 بازی کلین شیت کرد و اکنون از نظر زمانی هر 240 دقیقه یک بار اسیر حریفان می شود. 


رشید مظاهری 19 بازی در لیگ شانزدهم درون دروازه ذوبی ها ایستاده است، او در 10 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت و 14 گل نیز دریافت کرده است. رشید از نظر متوسط زمانی باز شدن دروازه اش عدد122 دقیقه را مقابل نام خود می بیند. البته دروازه بان اصفهانی ها نیز به درد بیرانوند دچار شد و در دیدار اخیر تیمش چهار بار دروازه خود را باز شده دید و همین موضوع آمار وی را خراب کرد.


محمدرضا اخباری یکی دیگر از دروازه بان های ملی پوش حاضر در لیگ برتر نیز عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است، او در تمام بازی های تراکتوری ها به میدان رفت و 17 گل دریافت کرده است، اخباری در 10 بازی نیز توانسته کلین شیت کند، او هر 111 دقیقه یک بار دروازه خود را باز شده می بیند. 


اما در میان دروازه بان هایی که در فصل نقل و انتقالات به تیم های لیگ برتری پیوسته اند دو گلر موفق شدند آمار خوبی به دست بیاورند، محسن فروزان که این روزها پیراهن صبا را به تن می کند، در پنج دیداری که به میدان رفته موفق شده در 3 بازی دروازه خود را بسته نگه دارد. 


ناصر سالاری دروازه بان تازه لیگ برتری شده صنعت نفت نیز در سه دیداری که برای این تیم به میدان رفته، در دو بازی دروازه خود را بسته نگه داشته و در 270 دقیقه تنها یک بار اسیر مهاجمان حریف شد.

دیدگاه‌ها