کد خبر : 1396015 | 27 بهمن 1395 ساعت 14:21 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

اس.خوزستان تیم یک نیمه‌ای لیگ برتر

استقلال خوزستان تیمی است که یک نیمه رویایی فوتبال بازی می کند و در نیمه دوم همه بازی را به تیم حریف می‌دهد.

اس.خوزستان تیم یک نیمه‌ای لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان روز گذشته در حالی برابر پیکان ٤-٣ شکست خورد که در نیمه اول ٢-٠ پیروز به رختکن بود اما در نیمه دوم بازی را به حریف داد.


اینکه زمین نامناسب بوده، بهانه ای بیش برای بازیکنان این تیم نیست، استقلال خوزستان به تیم یک نیمه ای تبدیل شده، مشکلش فنی نیست و بازیکنانش از نظر بدنی کم می آورند.


آنها در بازی با پدیده در نیمه اول مالک همه بازی بودند، یک گل زدند و چندین بار دروازه حریف را تهدید کردند، اما در نیمه دوم مساله فرق کرد، پدیده موفق شد یک گل بزند و دو بار دروازه استقلال خوزستان لرزید و محمد طیبی در ثانیه های پایانی گل برتری را زد تا شاگردان پورموسوی با خوش شانسی پیروز شوند.


این روند در بازی با صنعت نفت ادامه یافت، آنها نیمه اول یک گل زدند و چندین موقعیت خراب کردند اما در نیمه دوم سراپا دفاع بودند و درخشش شیخ ویسی باعث شد با همان یک گل پیروز شوند.


آبی های اهواز روز گذشته نیز نیمه اول را ٢-٠ پیروز از میدان بیرون آمدند اما ٤ گل در نیمه دوم دریافت کردند، مطمئنا پورموسوی باید فکری به حال خط دفاعی اش بکند و همچنین برای وضعیت بدنی تیمش چاره ای بیندیشد.


شاید این باخت تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان بی پول استقلال خوزستان نداشته باشد چراکه آنها نه سقوط می کنند و نه قهرمان می شوند اما در بازی های آسیایی و بازی کردن اینگونه با این خط دفاعی و نیروی بدنی می تواند پیامدهای بدی برای این تیم داشته باشد.


استقلال خوزستان در اولین بازی خود باید در عمان میزبان اسم الفتح عربستان باشد.

دیدگاه‌ها