کد خبر : 1396035 | 27 بهمن 1395 ساعت 15:03 | 49.4K بازدید | 8 دیدگاه

به مساله مسلمان و طارمی پرداخته نشود

در پایان دربی هشتاد و چهارم که با شکست سرخپوشان به پایان رسید، حواشی زیادی حول درگیری محسن مسلمان و مهدی طارمی به وجود آمد.

به مساله مسلمان و طارمی پرداخته نشود

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سرخپوشان در پایان دربی هشتاد و چهارم و شکست برابر استقلال به شکست از نتیجه پایانی ناراضی و شاکی بودند، محسن مسلمان قصد حضور در رختکن را داشت که با ممانعت مهدی طارمی همراه شد. مهاجم جنوبی پرسپولیس از هافبک شماره 77 این تیم درخواست کرد با توجه به تشویق هواداران در کنار آنها حضور یابند که با مخالفت مسلمان همراه شد و این مساله در نهایت کش و قوسی در کنار ورودی رختکن در پی داشت.

 


هر چند برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر بارها با دامن زدن به این اتفاقات آن را مورد تحلیل قرار دادند و اصلی‌ترین مساله در درگیری بین دو بازیکن را احتمال پاس ندادن مسلمان به طارمی در دیدارهای آتی دانسته‌اند، این تصور به سوالی از برانکو در نشست خبری امروز تبدیل شد. سرمربی پرسپولیس در این خصوص اینطور توضیح داد: نمی‌دانم درگیری چه بوده و از چه صحبت می‌کنید. اما زمان بازی با هم مشکلی نداشتند و نمی‌دانم چرا باید آنها را جریمه کنیم. آیا مگر در رختکن کسی حضور داشته که مسائل داخلی را می‌دانید. این مسائل داخلی است و نمی‌دانم چرا به آنها می‌پردازید.

دیدگاه‌ها