کد خبر : 1396048 | 27 بهمن 1395 ساعت 15:47 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی و فرصتی به اهمیت یک فصل

عبدالله ویسی پس از 2 شکست متوالی مقابل پیکان و ماشین سازی باید به مصاف پرسپولیس برود؛ دیداری که پیروزی در آن می تواند او را از گزند انتقادات تا پایان فصل مصون نگه دارد.

 ویسی و فرصتی به اهمیت یک فصل 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین پیروزی تیم سپاهان در لیگ به هفته هفدهم باز می گردد که آن ها موفق شدند در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 2 بر 1 از سد شاگردان علی دایی عبور کنند؛ دیداری دراماتیک که با روانه شدن عبدالله ویسی به بیمارستان و افزایش امید طلایی پوشان به کسب سهمیه همراه شد.


اما  در ادامه شرایط برای ویسی و تیم سپاهان چندان خوب پیش نرفته و آن ها از 4 دیدار بعدی تنها 2 امتیاز کسب کردند و دو دیدار اخیر آن ها با شکست و دریافت 6 گل همراه بوده است. 


شکست هفته گذشته برابر ماشین سازی در ورزشگاه نقش جهان چند اتفاق جدید و البته ناخوشایند را برای سپاهانی ها به همراه داشت. شکست 3 بر صفر سنگین ترین شکست این تیم از زمان تاسیس نقش جهان تاکنون بوده است؛ ضمن اینکه پس از بازسازی ورزشگاه نقش جهان این اولین شکست طلایی پوشان در خانه بود که به سنگین ترین آن هم بدل شد. البته آن ها سال گذشته هم با نتیجه 3 بر صفر در خانه مغلوب استقلال تهران شدند ولی آن نتیجه در ورزشگاه فولاد شهر رقم خورده بود. 


این شکست همچنین باعث سقوط طلایی پوشان تا رتبه نهم جدول رده بندی شده است. نتیجه ای که اصلا مورد قبول هواداران اصفهانی نیست. همچنین در دیدار برابر ماشین سازی برای اولین بار به صورت مستقیم علیه ویسی از روی سکوها شعار سر داده شد، تا شرایط این سرمربی در وضعیت دشواری قرار گیرد و برخی از پیشکسوتان این بار به صورت مستقیم انتقادات خود را مطرح کنند.


با این حال تیم سپاهان عصر روز پنج شنبه در دیداری حیثیتی و البته پراهمیت به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت. کسب امتیاز در این دیدار با توجه به پیشینه ای که دو تیم دارند، همیشه برای هواداران اصفهانی پر اهمیت بوده است؛ عبدالله ویسی سرمربی طلایی پوشان در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند همچنان امیدهای تیمش برای کسب سهمیه آسیایی را زنده نگه دارد و از سوی دیگر با توجه که حساسیتی که روی این دیدار وجود دارد، برتری در آن می تواند تضمین کننده حضور بی دغدغه این مربی تا پایان فصل روی نیمکت طلایی پوشان باشد.

دیدگاه‌ها