کد خبر : 1396078 | 27 بهمن 1395 ساعت 17:43 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

سعداوی: چرا آقای کامرانی فر از من تشکر کرد؟

نعیم سعداوی می گوید که در بازی های خانگی به دنبال سه امتیاز هستند تا با سه امتیاز بازی بعدی به جدول بازگردند.

سعداوی: چرا آقای کامرانی فر از من تشکر کرد؟

به گزارش "ورزش سه"،  نعیم سعداوی در کنفرانس خبری پیش از بازی دیدار تیمش برابر گسترش فولاد که فردا در ورزشگاه غدیر برگزار می شود، گفت:

هدف گسترش کسب سهمیه آسیاست
بازی سختی داریم. گسترش فولاد تیم خیلی خوب است که از سال گذشته تیم ماهری را برای مسابقات آماده کرده و صاحب مهره‌های خوبی است. هدف گسترش فولاد کسب سهمیه آسیا است و هفته گذشته نیز با وجود 10 نفره شدن، باز هم نتیجه را به نفع خود برگرداند که این نشان می‌دهد بازی سختی در انتظار تیم ما است؛ اما ما هم فولاد هستیم و طبیعتا در بازی‌های خانگی به دنبال 3 امتیاز خواهیم بود. حداکثر امتیاز این دیدار می‌تواند ما را به جدول برگرداند که امیدواریم به این امتیاز دست پیدا کنیم.


هواداران به حق از ما گله دارند
 با وجود چند دلیل مختلف که هواداران به حق از ما گله دارند، ما هرگز ناامید نمی‌شویم و به دنبال هدفمان هستیم. فردا اگر پیروز از زمین خارج شویم، یکی از حساس‌ترین پیروزی‌هایمان را به دست می‌‌آوریم و این 3 امتیاز می‌تواند راه ما را هموار کند. امیدوارم فردا با حمایت هوادارانمان به پیروزی برسیم.
تمام تمرکزمان را روی ارائه بازی‌های با کیفیت گذاشتیم که بتوانیم در کنارش نتایج خوبی بگیریم. در نیم‌فصل دوم بازی به بازی کار برای ما سخت می‌شود. هفته گذشته بازی سختی با پدیده داشتیم و خوشحالم با دست پر به اهواز برگشتیم.


آقای کامرانی فر چرا از من تشکر کرد؟
 با توجه به اتفاقات داوری که برای ما به وجود آمده، واقعا متضرر شدیم. امیدوارم تیم داوری فردا یک بازی خوب را مدیریت و قضاوت کند، اما با این وجود، مطمئن باشید روزهای خوبی در انتظار تیم ما است. یکی از راهکارهایی که باید در مورد داوران صورت بگیرد، این است که داوران گروهی انجام وظیفه کنند. ما مربیان هم باید بگذاریم داوران در آرامش کار کنند. در کنارش کمیته آموزش، در بحث ارتقای آموزشی، کلاس‌های با کیفیتی برگزار کنند و شرایط را به گونه‌ای ادامه دهند تا جایی برای شبهه باقی نماند.
 داور دیدار فولاد خوزستان - سیاه جامگان از هفته گذشته، محروم شده است. همچنین رئیس دپارتمان داوری با من تماس گرفت و از من تشکر کرد. در اقدامی جالب اما، عوامل دپارتمان داوری، علیه من شکایت کردند. برای من جای سوال است که آقای کامرانی‌فر در صورت شکایت، چرا با من تماس گرفت و تشکر کرد!

هواداران شرایط را درک کنند
 در یکی از بازی‌های لیگ یک در دیدار ملوان - گل‌گهر، اتفاقی شبیه بازی ما رقم خورد. باید جلوی این اتفاقات و این شرایط را گرفت تا شاهد چنین مسائلی نباشیم. باید از رییس هیئت مدیره فولاد خوزستان تشکر کنم که با عظمی راسخ، شرایط خوبی برای تیم ایجاد کرده است. امیدوارم فردا هوادارانمان شرایط بازی را درک و ما را در جهت کسب 3 امتیاز یاری کنند.

دیدگاه‌ها