کد خبر : 1396087 | 27 بهمن 1395 ساعت 18:13 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

گاهی تلخ، گاهی شیرین؛

خاطره بازی با سه گل حاج‌صفی به سرخ‌ها

احسان حاج صفی با گلزنی مقابل پرسپولیس می تواند شمار گل های خود مقابل این تیم را به عدد 4 برساند؛ بازیکنی که عدم حضور او می توانست فصل به مراتب غم انگیزتری را برای زردپوشان رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی کاپیتان طلایی پوشان اصفهان در لیگ شانزدهم علیرغم نمایش پرنوسان تیمش یکی از چهره های بی نوسان این تیم بوده است و در اکثر دیدارهای این تیم تاثیرگذار بوده است. 4 بار گلزنی و 5 باز گلسازی به خوبی نشان دهنده اهمیت حضور حاج صفی در این تیم است؛ بازیکنی که اگر در این فصل به پیشنهاد تیم های دیگر جواب مثبت می داد، شرایط سپاهان از این هم می توانست بدتر شود.


حاج صفی در کنار ادموند بزیک، عماد محمد رضا و هادی عقیلی از تیم سپاهان و مهدی طارمی، جواد کاظمیان و علی انصاریان از تیم پرسپولیس سه گله های این دیدار حساس هستند؛ ضمن اینکه رسول خطیبی با 5 بار گلزنی در این دیدار بهترین گلزن این دیدار است؛ آماری که می تواند توسط مهدی طارمی و احسان حاج صفی تهدید شود.


  به همین بهانه نگاهی به سه گل حاج صفی به تیم پرسپولیس داشته ایم؛


گل اول؛ تلخ مثل از دست دادن قهرمانی در ثانیه آخر
اولین گل حاج صفی مقابل پرسپولیس در دیداری رقم خورد که بی شک دراماتیک ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را رقم زده است. حاج صفی در آخرین دیدار لیگ هفتم زننده تک گل سپاهانی ها در دیداری بود که گل سپهر حیدری در ثانیه های پایانی قهرمانی را از اصفهان به تهران برد.

 

1180932


گل دوم؛ شیرین مثل انتقال به فوتبال آلمان
سپاهان لیگ پانزدهم را با درخشش حاج صفی آغاز کرد؛ در هفته سوم این رقابت ها تیم پرسپولیس میزبان سپاهان بود و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب این تیم شد. حاج صفی در این دیدار بی شک تاثیرگذارترین چهره سپاهانی ها بود و گل اول تیمش را به ثمر رساند. حاج صفی در لیگ پانزدهم سپاهان را در پایان هفته پنجم  و در شرایطی که این تیم در صدر جدول حضور داشت ترک کرد و این موضوع مصادف شد با تیره روزی های این تیم در ادامه لیگی که با رتبه یازدهم خاتمه یافت.

 

1180934

 


گل سوم؛ زیبا اما بی اثر
گل سوم کاپیتان طلایی پوشان اولین گل این بازیکن در فصل جاری نیز بود. دور رفت رقابت ها با میزبانی آخر سپاهان در ورزشگاه فولادشهر مقابل پرسپولیس همراه بود. حاج صفی در آن دیدار موفق شد در نیمه اول زننده گل تساوی بخش سپاهان با یک شوت از راه دور زیبا باشد ولی در پایان با دو گل مهدی طارمی گل قشنگ او بی ثمر شد.
حالا و در آستانه دیدار حساس دو تیم در مرحله برگشت، احسان حاج صفی می تواند یکی از پرامیدترین بازیکنان ویسی برای تهدید دروازه بیرانوند و باز کردن دروازه او باشد؛ گلی که می تواند مثل گل های اول و سوم او تلخ و بی ثمر باشد و یا مثل گل دوم او در فولاد شهر زیبا و ثمربخش برای تیمی که به پیروزی مقابل پرسپولیس نیاز مبرم دارد.

 

1180933

دیدگاه‌ها