کد خبر : 1396281 | 28 بهمن 1395 ساعت 15:40 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

به برد مقابل تراکتورسازی نیاز داریم

همامی: از اعتماد خداداد تشکر می‌کنم

دروازه بان تیم سیاه جامگان اعتقاد دارد با شرایط کنونی بقای تیمش در لیگ برتر غیرممکن است.

همامی: از اعتماد خداداد تشکر می‌کنم

مسعودهمامی دروازه باتجربه ای که در نیم فصل به سیاه جامگان مشهد پیوست، درباره شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتورسازی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «شرایط فنی تیم ما خوب است اما متاسفانه مشکلات مالی زیادی داریم. اگر مسئولان به سیاه جامگان کمک نکنند، ماندن این تیم در لیگ برتر سخت می شود. ما در روزهای گذشته زمین تمرین مناسب هم برای انجام تمرینات نداشتیم. خود من از روزی که به سیاه جامگان آمدم، یک هزار تومانی دریافتی نداشتم. می دانستم شرایط اینطور است اما به هر حال بچه ها خانواده دارند  و با این شرایط بازی کردن، سخت است.»


وی ادامه داد: «با وجود همه مشکلات باید هرطور شده تراکتورسازی را شکست دهیم. ما به این برد نیاز داریم و فکر می کنم برای اینکه خودمان را بالا بکشیم، هرطور شده باید 3 امتیاز را کسب کنیم».


دروازه بان سیاه جامگان درباره تقابل با تیم سابقش بیان کرد: «من پارسال در تراکتورسازی بودم. این تیم قدرتمند است و شرایط مطلوبی دارد. بی تردید تراکتور نیز برای کسب 3 امتیاز به زمین می آید اما همانطور که گفتم حتی مساوی مقابل تراکتور هم به کارمان نمی آید.»


همامی درباره شرایط خودش افزود: «من از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و یکروز تمرین نکردم اما شرایطم خوب است و با نظر کادرفنی می توانم فردا به میدان بروم. جا دارد از خداداد عزیزی تشکر کنم که به من اعتماد کرد و امیدوارم جواب اعتمادش را تا اینجای کار داده باشم.»

دیدگاه‌ها