کد خبر : 1396316 | 28 بهمن 1395 ساعت 17:25 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران پرسپولیس را تنها نگذاشتتد

شکست در دربی شوک بزرگی برای پرسپولیسی ها بود اما با این وجود حساسیت های همیشگی مصاف با سپاهان باعث شد تا طرفداران این تیم حضور پرشماری در ورزشگاه داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، شکست غیرمنتظره برابر استقلال در دربی حساس 84 پایتخت روزهای پرتنشی را برای پرسپولیسی ها و طرفداران شان رقم زد اما با این وجود حساسیت های جدال با سپاهان باعث شد تا طرفداران صدرنشین لیگ برای فراموشی این شکست و چشیدن طعم یک برد شیرین دیگر حضور پرشماری در ورزشگاه داشته باشند.


حال و هوای دقایق قبل از بازی با مصاف اصلا شباهتی به حال و هوای بازنده دربی تهران نداشت چون طرفداران پرسپولیس آمده بودند که شاهد ادامه تاخت و تازهای صدرنشین لیگ در راه قهرمانی باشند. در این بین هم پرسپولیسی ها هم سپاهانی ها با این شور و شوق حاکم بر ورزشگاه به وجد آمده و خود را مهیای ارائه یکی از بهترین بازی های این فصل کردند.


از خوش و بش های معمول میان کادر فنی و بازیکنان دو تیم که بگذریم برخورد طرفداران با بازیکنان پرسپولیس هم جالب بود به خصوص با محمد انصاری مدافع ملی پوش تیم که با سری بانداژ شده به خاطر اتفاقات بعد از دربی در ترکیب تیمش حاضر شده بود بلکه بخشی از نگرانی های موجود در ساختار تدافعی صدرنشین لیگ را بکاهد.


در غیاب سیدجلال محروم این بار نوبت به حسین ماهینی رسید تا با بازوبند کاپیتانی مراسم اولیه بازی را در کنار حاج صفی و کادر داوری برگزار کند. دو ملی پوش این روزهای فوتبال ایران که رابطه صمیمانه ای با هم در اردوهای ملی دارند.

 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها