کد خبر : 1396355 | 28 بهمن 1395 ساعت 18:45 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

در سالگرد پنالتی هیجان انگیز بارسلونا؛

رضاییان- طارمی در نقش مسی- سوارز

در سالگرد پنالتی منحصر به فرد مسی و سوارز در نیوکمپ بازیکنان پرسپولیس این اتفاق را در آزادی تکرار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، پنالتی پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان با همکاری رامین رضاییان و مهدی طارمی به شکلی که فصل گذشته ستاره های بارسلونا برابر سلتاویگو عمل کرده بودند، تبدیل به گل شد.

 

 

1181167

 

 

پس از اینکه داور مسابقه پرسپولیس و سپاهان دقیقه 55 خطای اولویرا روی طارمی را اعلام کرد، رامین رضاییان به عنوان پنالتی زن اول پرسپولیس پشت توپ قرار گرفت تا با ضربه ای مطمئن، گره ال کلاسیکوی فوتبال ایران را باز کند. ضربه مطمئن رضاییان اما متفاوت از چیزی بود که انتظار داشتیم و هافبک قرمزها با تصمیمی عجیب که پیش از این از ستاره های بزرگ فوتبال سراغ داشتیم، ورزشگاه آزادی را منفجر کرد.

 


رضاییان ملی پوش با دورخیزی مانند همیشه پشت توپ ایستاد و به سمت نقطه پنالتی حرکت کرد تا همه نگاه ها معطوف به رضاییان – اولویرا باشد اما هافبک قرمزها تصمیم گرفت تا ضربه پنالتی را به شکل پاس برای مهدی طارمی ارسال کند و البته این بار مهدی طارمی در دهانه دروازه کار سختی برای بازکردن دروازه سپاهان داشت.

 

 

 

 

گلزنی زوج رضاییان- طارمی در این صحنه مانند عملکردی بود که یک سال و دو روز قبل، مسی و سوارز انجام دادند. مسی در دیدار برابر سلتاویگو در حالیکه سوارز در کورس آقای گلی حضور داشت، ضربه پنالتی را به این بازیکن پاس داد تا سوارز بتواند دروازه حریف را باز کند.

 

 

 

 

یوهان کرایوف فقید اولین نفری بود که در آژاکس زدن ضربات پنالتی به این سبک را ابداع کرد و البته در سالهای دور پیرس و هانری در آرسنال تجربه ناموفقی برای انجام این کار داشتند اما با حرکت مسی و سوارز برابر سلتاویگو، دوباره این اتفاق بر سر زبان ها افتاد و ستایش بسیاری از رسانه های دنیا را در پی داشت.

 

 

 

 

این اتفاق برای پرسپولیسی که بعد از دربی و با محرومیت کامیابی نیا و حسینی روزهای پر حاشیه ای را سپری می کرد قطعا می تواند اتفاقی بزرگ و روحیه ساز باشد تا قرمزهای تهرانی بتوانند شکست در دربی را با این گل جذاب پشت سر بگذارنند.

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها