کد خبر : 1396358 | 28 بهمن 1395 ساعت 18:49 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری و پایان گل نزنی‌های کلافه کننده

آقای گل در پلاک 1+12

ساسان انصاری با گلزنی در بازی برابر گسترش فولاد سیزده گل شد تا پس از هفت بازی طلسم گل نزنی اش شکسته شود.​​​​​​​

آقای گل در پلاک 1+12

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری پسر محجوب و محبوب فولادی ها پس از ٧ سال ابتدای فصل از تیم قرمزپوش اهوازی به تیم قرمزپوش پایتخت پیوست و در اردو خارجی این تیم حضور داشت اما هیچگاه مورد اعتماد برانکو قرار نگرفت تا پس از ٤ بازی به فولاد بازگردد.


ساسان بعد از بازگشت اعلام کرد که به خانه اش بازگشته و می خواهد جبران کند، او همان بازی اول برابر سایپا و در بازی دوم برابر پدیده گل زنی کرد تا نشان دهد چه ستاره ای را نعیم سعداوی به تیمش اضافه کرده است.

 


او در بازی بعد برابر گسترش فولاد گل  نزد اما پس از آن گل زد و گل زد تا به رکورد ١٢ گل در ١٠ بازی رسید.

 

بازی جلوی مربی سابقش جلالی برای او خوش یمن نبود تا انصاری موتورش خاموش شود و پس از آخرین بازی نیم فصل اول در شش بازی نیم فصل دوم نیز گل نزند.


اما امروز بازهم او توانست سانتر بختیار رحمانی در دقایقی ٧٨ را با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا از عدد ١٢ پس از ٧ هفته گل نزدن بگذرد و نشان دهد نمی خواهد عنوان آقای گلی را از دست بدهد.

 


ساسان پس از گلزنی در گفت و گو با ورزش سه گفت: روزهایی که گل می زدم یا هت تریک کردم فکر این هفته ها هم بودم، همیشه شکرگزار خدا بوده ام و اگر آقای گل شوم افتخارش برای فولاد خوزستان است و البته موفقیت تیمی مهم تر است.

 

ساسان با این گل امتیازش در جدول موثرهای لیگ به عدد ١٧ رسید و نشان داد که اصلا نمی خواهد در کورس بهترین ها و آقای گلی کم بیاورد.

 

عکس: سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها