کد خبر : 1396370 | 28 بهمن 1395 ساعت 19:25 | 96K بازدید | 0 دیدگاه

قهر طارمی در صحنه پنالتی دوم

مهاجم پرسپولیس انتظار داشت در دومین پنالتی‌ای که برای تیمش گرفت خود پشت ضربه بایستد اما با درخواست او مخالفت شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در روزی که در دو صحنه کلیدی بازی توانست از بازیکنان سپاهان پنالتی بگیرد، در صحنه اول با همکاری جالب خود و رامین رضائیان گل اول تیمش را در صحنه‌ای جالب توجه وارد دروازه سپاهان کرد. در صحنه دوم انتظار داشت پنالتی‌ای که با زرنگی از کاپیتان سپاهان و داور گرفت خودش بزند. اما برانکو ایوانکوویچ این اجازه را به او نداد تا رامین رضائیان بار دیگر پشت ضربه بایستد. 


تصمیمی که چندان به مذاق مهاجم پرسپولیس خوش نیامد و باعث شد این بازیکن با حالت قهر از محوطه جریمه سپاهان خارج و تا زمین خودشان برگردد و با نشستن روی زمین ناخوشایندی خود از تصمیمی که سرمربی تیم گرفته بود را علنی کند. در این صحنه علیرضا بیرانوند اولین بازیکنی بود که بالای سر طارمی حاضر شد بلکه او را دلداری بدهد اما قهر طارمی کاملا مشهود بود و باعث شد این بازیکن در شادی گل پیروزی‌بخش تیمش حضور نداشته باشد. 


بعد از اتفاقاتی که در پایان بازی هفته قبل برابر استقلال رخ داد، این برای دومین بازی متوالی بود که طارمی در دقایق پایانی بازی آرامش درون تیم پرسپولیس را با این حرکت به هم ریخت گرچه وقتی داور سوت پایان بازی را با برتری میزبان کشید، مهدی طارمی در آغوش محسن مسلمان دوست صمیمی خودش قرار گرفت و شادی ویژه‌ای با کسی که هفته قبل در دربی درگیر شده بود انجام داد. 


حالا باید منتظر ماند و دید ترکش‌های قهر مهدی طارمی در صحنه پنالتی دوم گریبان‌گیر اردوی پرسپولیس خواهد شد یا برانکو ایوانکوویچ به راحتی از این صحنه و حرکتی که شاگردش انجام داده بود، خواهد گذشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها