کد خبر : 1396388 | 28 بهمن 1395 ساعت 19:52 | 201K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل داوری پرسپولیس در مقابل سپاهان 

مظفری‌زاده: پنالتی درست بود، گل طارمی مردود

سعید مظفری زاده کارشناس داوری کشور معتقد است که داور دو بار باید از کارت قرمز خود برای جریمه بازیکنان پرسپولیس و سپاهان استفاده می کرده و گل مهدی طارمی هم مردود بوده است.

مظفری‌زاده: پنالتی درست بود، گل طارمی مردود 

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال در گفتگو با "ورزش سه" صحنه های بحث برانگیز دیدار پرسپولیس در مقابل سپاهان که کم هم نبودند را مورد بررسی قرار داده است.

 


کارت زرد رفیعی صحیح بود 
اکبریان در دقیقه 26 بعد از اعلام آوانتاژ به درستی سروش رفیعی را به دلیل تکل روی بازیکن سپاهان با کارت زرد جریمه نمود.

 


پنالتی روی طارمی درست بود و گلر سپاهان باید اخراج می شد
در دقیقه 54 دروازه بان سپاهان در موقعیتی تک به تک با طارمی خطای مسلمی را روی این بازیکن انجام داد زیرا طارمی در صورت عدم خطا شانس باز کردن دروازه سپاهان را داشت و بنابراین اکبریان در این صحنه باید ضمن اعلام خطای پنالتی دروازه بان سپاهان را از زمین مسابقه اخراج می کرد که تنها به یک کارت زرد اکتفا کرد.

 


پنالتی پرسپولیس باید مردود اعلام می شد
اما نکته ای که باید مورد توجه تیم پرسپولیس و سایر تیم های ما که در مسابقات بین المللی شرکت می کنند، قرار بگیرد نحوه صحیح زدن ضربه پنالتی می باشد. در صحنه پنالتی که با کار ترکیبی نهایتا منجر به گل شد مهدی طارمی قبل از ضربه رامین رضاییان حرکت خود را به سمت داخل قوس محوطه آغاز کرد و بنابراین مطابق قانون داور مسابقه باید گل پرسپولیس را مردود اعلام می کرد و بازی را با یک ضربه آزاد غیرمستقیم به سود تیم سپاهان آغاز می کرد.

 


پنالتی روی محمدی درست بود و انصاری باید اخراج می شد
اکبریان در دقایق 63 و 70 دو بار دیگر از کارت زرد خود برای جریمه ماهینی و حاج صفی استفاده کرد. در دقیقه 80 فرار مهرداد محمدی با خطای انصاری همراه شد که داور به درستی اعلام پنالتی کرد هر چند در این صحنه می بایست بازیکن خاطی را به دلیل سلب موقعیت آشکار گلزنی از زمین مسابقه اخراج می کرد.

 


خطای حاج صفی پنالتی بود
اکبریان در دقیقه 85 به درستی خطای حاج صفی را روی طارمی اعلام کرد و کارت زرد دوم را به او نشان داد.

دیدگاه‌ها