کد خبر : 1396473 | 29 بهمن 1395 ساعت 08:32 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: بازیکنانم تمرکز کافی نداشتند

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که تیمش تمرکز کافی را برای کسب پیروزی در لیگ اروپا ندارد.

مورینیو: بازیکنانم تمرکز کافی نداشتند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آقای خاص شب گذشته موفق شدند با نتیجه 3-0 سنت اتین را شکست داده و یک گام به صعود به دور بعد رقابت ها نزدیک تر شوند. هر 3 گل بازی را زلاتان به ثمر رساند ولی پس از گل سوم یونایتد کمی عقب نشست و سنت اتین موفق شد موقعیت هایی روی دروازه این تیم ایجاد کند. حال مورینیو مدعی شد که تیمش تمرکز کافی برای موفقیت در اروپا ندارد.

 

1181277

 


او گفت:" عدم تمرکز مشکل ماست. در رختکن این حس را داشتم. تیم خیلی پر سر و صدا بود و بیش از حد آرامش داشت. دستیار من در موقع گرم کردن این حس را داشت. بعضی بازیکنان ما به اندازه کافی تمرکز نداشتند که آدرنالین به اندازه در خونشان ترشح شود.


بازی شروع شد و اولین کاری که ما کردیم یک پاس رو به عقب بود. نیمه اول دشوار بود. حتی برای من در کنار زمین هم ارتباط با بازیکنان دشوار بود. نیمه دوم کاملا متفاوت بود. در نیمه اول خوب کار نکردیم، موقعیت های زیادی از دست دادیم، توپ را در نقاط خطرناک زمین لو دادیم و به حریف اجازه دادیم ضد حمله بزند. ما بردیم ولی احتمالا شایسته اش نبودیم. اشتباه کردیم ولی خوب با آن کنار آمدیم. نیمه دوم متفاوت بود. موقعیت هایی داشتیم، به تیرک زدیم، به گل رسیدیم و خیلی خوب بود ولی نیمه اول سنت اتین بهتر بود."

دیدگاه‌ها