کد خبر : 1396476 | 29 بهمن 1395 ساعت 09:14 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: هنوز در هر 4 جام شانس داریم

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم منچستریونایتد تاکید کرد که تیمش هنوز 4 جام پیش رو دارد و برای کسب هر 4 جام خواهد جنگید.

زلاتان: هنوز در هر 4 جام شانس داریم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 35 ساله شب گذشته با هت تریک خود پیروزی مهمی در لیگ اروپا برای یونایتد مقابل سنت اتین رقم زد. این سومین هت تریک زلاتان مقابل تیم های کریستوف گالتیر بود و حالا یونایتد نیمی از راه برای صعود به یک شانزدهم را پشت سر گذاشته است. پس از بازی زلاتان تاکید کرد که تیمش برای کسب همه جام ها می‌جنگد.

 

1181278

 


او گفت:" موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. خیلی مهم بود که یک پیروزی خوب در خانه کسب کنیم و آن را با خود به بازی برگشت ببریم. بازی خوبی بود ولی فکر می‌کنم می‌توانیم بهتر باشیم. هر بار که مقابل سنت اتین بازی کردم، با تلاش بسیاری که داشته ام توانسته ام چندین گل بزنم. هر چیزی ممکن است تغییر کند ولی ما در حال حاضر خوشحال هستیم.

 

پیروزی های خوبی به دست آورده ایم ولی در مدتی کوتاه ممکن است همه چیز عوض شود. اگر به لیگ برتر نگاه کنید، 4 تیم اول به چمیونزلیگ می‌روند، یک تیم قهرمان می‌شود و شاید 3 تیم دیگر نتوانند جام بگیرند. ما هنوز در هر 4 جام حضور داریم. پنجمی هم کامیونیتی شیلد است که اول فصل آن را بردیم. اگر لیگ برتر را نبریم، چند جام هست که بتوانیم در آنها به پیروزی برسیم. این خیلی خوب است."

دیدگاه‌ها