کد خبر : 1396557 | 29 بهمن 1395 ساعت 14:40 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

ساکی: بارسلونا پادشاهی بود که مرد

آریگو ساکی، مربی افسانه ای باشگاه میلان، به شکست تحقیر آمیز بارسا از پاری سن ژرمن واکنش نشان داد.

ساکی: بارسلونا پادشاهی بود که مرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه شنبه شب در پاریس، 4-0 مغلوب PSG شد تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرد. حذف بارسا در یک هشتم نهایی اگر معجزه ای در بازی برگشت رخ ندهد، واقعا غیر قابل پیش بینی بود.

 

 

1180842

 

 

ساکی در همین رابطه به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« بارسا پادشاهی بود که مرد و دیگر بر فوتبال دنیا سلطه ندارد. البته چندی است که بارسا دیگر، آن تیم سازمان یافته و تهاجمی سابق نیست. بارسا شاید 10 سال به دنیا درس فوتبال می داد ولی حالا رئال بهترین شانس برای جانشینی این تیم را دارد.

البته تیم های دیگری هم هستند که شانس نشستن روی صندلی پادشاهی بارسا را دارند؛ مثل یوونتوس که معتقدم با بازیکنان خوب و مربی با تجربه ای که دارد، امسال شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارد.»

 

 مسیمسی قطعه ای از یک ماشین در حال افول است. من همیشه گفته ام که تیم و سبک و فلسفه یک باشگاه، بیش از خلاقیت های فردی یک یا دو بازیکن اهمیت دارند. مسی در صورتی که بارسا خوب کار نکند، تاثیرگذاری چندانی نخواهد داشت.»

 

 

1181022

 

 

پیروزی 3-1 رئال بر ناپولی:« رئال واکنشی سریع، توام با عصبانیت به گل ناپولی نشان داد و عملا اجازه نداد ناپولی هیچ کاری انجام دهد. ناپولی نسبت به آنچه از این تیم دیده بودیم، فاصله زیادی داشت.

به بازی مودریچ و کروس در میانه زمین که نگاه کنید، در خواهید یافت که چه طرح و برنامه ای پشت بازی رئال نهفته است. ناپولی برای جبران شکست در بازی برگشت، باید دست به کار بسیار بزرگی بزند.»

 

دیدگاه‌ها