کد خبر : 1396610 | 29 بهمن 1395 ساعت 16:59 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

محروم کردن داور چه سودی برای ما دارد؟

اعتراض مدیرعامل سپاهان به داوری اکبریان

محسن طاهری، مدیرعامل سپاهان معتقد است که قضاوت های علیه سپاهان تنها به دیدار برابر پرسپولیس مربوط نمی شود.

اعتراض مدیرعامل سپاهان به داوری اکبریان

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار حساس و فشرده موفق به شکست 2 بر 1 تیم سپاهان شد. این دیدار که هر سه گل آن با ضربات پنالتی به دست آمد، با اعتراض هایی از سوی هر دو تیم نسبت به عملکرد داوری همراه بوده است.


مدیر عامل سپاهان که روز گذشته پس از بازی از صحبت کردن در مورد داوری امتناع کرده بود، امروز در گفتگوای ضمن رد کردن اشتباهات عمدی، از عملکرد داوری به شدت انتقاد کرد و گفت: «تمام کارشناسان داوری اعلام کرده اند که داور روی گل اول پرسپولیس اشتباه کرده چون طارمی اصلا فاصله را رعایت نکرده بود. روی پنالتی دوم نیز من معتقدم که هیچ اتفاقی رخ نداد. در واقع 2 گل پرسپولیس زیر سوال رفته، در شرایطی که به نظرم ما می توانستیم بعد از گل اول، گل دوم را نیز به ثمر برسانیم و بازی را ببریم. این شرایط در تمام مسابقات لیگ ما را دچار مشکل می کند.

دیروز هم با کامرانی فر و ناظر بازی صحبت کردیم و این موضوع را به آنها اطلاع دادیم اما می گویند که اشتباه از سوی داور صورت گرفته و طبیعی است. به هر حال نتیجه بازی با همین اشتباهات، تعیین شده و الان هم صدای ما به هیچ جا نمی رسد. قضاوت در فوتبال مثل دادگاه و دادگستری نیست که رفت و آمد کنی و بتوانی با اعتراض رای را برگردانی. وقتی بازی تمام می شود، دیگر نمی توان نتیجه را تغییر داد و فقط می گویند که داور محروم می شود. این اتفاق چه فایده ای دارد، وقتی ما به حقمان نمی رسیم؟»

 

دیدگاه‌ها