کد خبر : 1396614 | 29 بهمن 1395 ساعت 17:03 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان تیم حیدریان برای اعتصاب‌کنندگان

سرمربی یاسین پیشرو اعلام کرد از عملکرد بازیکنان جوان تیمش رضایت دارد و امکان بازگشت بازیکنانی که به دلیل اعتصاب تیم را ترک کردند وجود ندارد.

خط و نشان تیم حیدریان برای اعتصاب‌کنندگان

به گزارش "ورزش سه"، محمد رضا حیدریان سرمربی تیم لیگ برتری یاسین پیشرو قم گفت: "به جوانان این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال اعتقاد داریم و بازی های آینده را نیز با همین تعداد بازیکن ادامه می دهیم. امکان بازگشت بازیکنانی که به دلیل اعتصاب، تیم را ترک کردند به ترکیب یاسین پیش رو قم، منتفی می باشد ولی از باشگاه می خواهم که حق و حقوق و مطالبات آنها را در صورت امکان پرداخت نماید. آن بازیکنان برای تیم یاسین پیش رو قم زحمت کشیدند، هر چند در فرایند جدا شدن از تیم، مقصر بودند ولی باشگاه نیز باید حق و حقوق آنها را پرداخت می کرد.


 حیدریان همچنین با اشاره به کیفیت فنی بازی این بازی گفت: ۲ تیم بازی بسیار خوبی را ارائه داده ولی متاسفانه تیم ما موقعیت های زیادی را از دست داد و امید است در بازی های آینده بهتر ظاهر شویم. برخی از بازیکنانی که اکنون در یاسین پیش رو قم حضور دارند برای نخستین بار در لیگ بازی می کنند و اکنون فرصت مناسبی برای درخشش و مطرح کردن خود می باشد."


 تیم فوتسال یاسین پیش رو قم، عصر امروز در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم با نتیجه سه بر صفر از سد تیم فوتسال طرح و توسعه الوند قزوین گذشت و با ۲۹ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها